Gå til innhold

Oem Vifte/Ribbe P4 3,0 Ghz...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ganske mye futt i, ja. Jeg brukte den en stund. (Hadde ikke råd til ny vifte for øyeblikket) Men jeg skal gi deg et godt råd: BRUK KJØLEPASTA! Det er ikke kjølepasta under ribba, bare en slags "kjølepad". Den fungerer helt til du tar av kjøleribba en gang. Da faller store deler av den av. Gjorde det til meg ihvertfall. Når det gjelder bildet, er det den ja..

Lenke til kommentar
Den er ganske mye futt i, ja. Jeg brukte den en stund. (Hadde ikke råd til ny vifte for øyeblikket) Men jeg skal gi deg et godt råd: BRUK KJØLEPASTA! Det er ikke kjølepasta under ribba, bare en slags "kjølepad". Den fungerer helt til du tar av kjøleribba en gang. Da faller store deler av den av. Gjorde det til meg ihvertfall. Når det gjelder bildet, er det den ja..

Ok, takk for tipset! Skal bestille meg en ny vifte/ribbe jeg oxo...men bestillinga er på vei...Tenkte jo på vannkjøling oxo da, har hatt dette før og det virker utmerket... :D:yes: Men skal uansett fjærne den orginale "goopen" som er der fra før av, ekke noe særli den, skal ha på Artic Silver 3 kjølepasta... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...