PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen som har en liste(eller link til sådann ) over poengkravene til vidregående skoler i Oslo for årets inntak (eventuelt fjorårets)? (Og nei, i dag var ikke google min venn ) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Si hvilken skole du tenker på så kan jeg si sånn ca. krav. Fagerborg? Ved rundtd 55 poeng kommer du ganske sikker inn der hvertfall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg så meg om etter en liste med alle de offentlige osloskolene... Lenke til kommentar
pojo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) noen som vet hvordan jeg regner ut poeng, er det bare å legge sammen alle karakterene elns? Endret 28. august 2004 av pojo Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Gjennomsnitt x2 + fordypningspoeng Lenke til kommentar
pojo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Gjennomsnitt x2 + fordypningspoeng hva er fordypningspoeng? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 noen som vet hvordan jeg regner ut poeng, er det bare å legge sammen alle karakterene elns? Ungdomsskolen? Legg sammen Norsk og Norsk muntlig, ta gjennomsnittet. Legg sammen Engelsk og Engelsk muntlig, ta gjenomsnittet. Legg sammen de andre karakterene, pluss gjennomsnittet av Norsk og Engelsk. Lenke til kommentar
pojo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) jepp, går i ung. skolen, takk for svar fikk 50,5 poeng hmm, har også lett etter sånne lister, men aldri funnet noe. kan kanskje være lurt å ta kontakt med rådgiveren på skolen Endret 28. august 2004 av pojo Lenke til kommentar
pojo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hehe en ting til, skal jeg ha med fransk/tilvalgs karakteren min i beregningen? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Syke folk, 54 poeng ovs Tror jeg lå på rundt 40 poeng når jeg gikk på ungdomsskolen Ligger vel på rundt det samme enda, går VK1 allmenn. Endret 28. august 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hehe en ting til, skal jeg ha med fransk/tilvalgs karakteren min i beregningen? Nei, desverre Men kjære Clemet endrer på det! Om noen år må du nok det, men da er det vel gjerne for sent.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Men kjære Clemet endrer på det! Om noen år må du nok det, men da er det vel gjerne for sent.. Clemet er ett kvinnfålk av det sjeldne. Og ja, det var negativt ment. Hun er jo riv ruskende gal Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Men kjære Clemet endrer på det! Om noen år må du nok det, men da er det vel gjerne for sent.. Clemet er ett kvinnfålk av det sjeldne. Og ja, det var negativt ment. Hun er jo riv ruskende gal La ikke dette bli en diskusjon om det da, vet noen om noen lister?? Men Clemet får oss jo ut av Ap's A4-skole da! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Gjennomsnitt x2 + fordypningspoeng Jeg skrev feil. Det skal være x10, ikke x2. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Gjennomsnitt x2 + fordypningspoeng Jeg skrev feil. Det skal være x10, ikke x2. På vgs Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Noen som har en liste(eller link til sådann ) over poengkravene til vidregående skoler i Oslo for årets inntak (eventuelt fjorårets)? (Og nei, i dag var ikke google min venn ) Hvis du ringer til inntakskontoret så vet de. Jeg husker hva noen var hvis du ikke tørr å ringe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Noen som har en liste(eller link til sådann ) over poengkravene til vidregående skoler i Oslo for årets inntak (eventuelt fjorårets)? (Og nei, i dag var ikke google min venn ) Hvis du ringer til inntakskontoret så vet de. Jeg husker hva noen var hvis du ikke tørr å ringe Tørr og tørr, ønsket meg bare en liste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå