Singh tha king Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg lurte på når jeg hører på mp3, hvordan spoler jeg sangen fram eller tilbake....går det ann? Kan jeg få ett nokia spill....det er en ball du styrer og skal klarer forskjellige hindere...det er på 7250i i hvert fall...gratis? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg lurte på når jeg hører på mp3, hvordan spoler jeg sangen fram eller tilbake....går det ann?Kan jeg få ett nokia spill....det er en ball du styrer og skal klarer forskjellige hindere...det er på 7250i i hvert fall...gratis? tror du tenker på Bounce, Du burde kunne finne det på nokia sine sider. Gratis skulle det i hvert fall være. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 er bounce ja, en brun ball også. leita litt og kunne ikke finne det for nokia 6230 på nokia sin side. men det er gratis hvertfall. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) ja, sant sant det heter bounce...skal skjekke om jeg finner det.. edit: fant det ikke, man kunne laste ned nye baner hvis man har spillet fra før og det var til en annen nokia....7650....noen som har en link til hele spilet? Endret 28. august 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ett spm. til: når man ser bakgrunnsbilde...er det klokke, dekning, battertid, meny og hvis man har på alarm er det en bjelle...de er i svart farge utenatt dekning og batterilevetid...kan man skifte farge på dem? jeg har svart bakgrunnsbilde med noe tegn på....men jeg ser ikke hva klokka er...eller om alarm er på eller om BT er på. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kan ikke endres. En av få ting som er irriterende på 6230 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg lurte på når jeg hører på mp3, hvordan spoler jeg sangen fram eller tilbake....går det ann? Seff går det an Under avspilling av mp3, trykk opp for å spole tilbake eller ned for a spole fram. Spoler omtrent 10 sek i sekundet. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ingen har sagt at det ikke går ann. Mobilguiden svarte på en annen sak. Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har faktisk det spillet på 6230. Husker ikke hvor jeg fant det Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 kan du legge spillet på nettet? slik at jeg kan laste ned det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 på denne siden står det om hvor du kan laste ned spillet og litt fakta osv.. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bounce ligger inne på cdn som fulgte med mobilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå