Dr3as Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har bestilt meg et slikt tower, og gleder meg veeeldig Men har så smått tenkt på om jeg skal gjøre no små/store casemods. Men hva kan man gjøre på et tower som dette som er så stilfult og plaint fra før av før man får følelsen at man har ødelagt det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Det første du kan gjøre er å bytte ut viftene som allerede er montert. Disse er det ikke så veldig mye guffe i, så jeg anbefaler heller Papst viftene på rundt 20dB. Du kan jo også sette inn en sånn ferdig sidedør fra Lian-Li som de har på microplex.no. PS: Har dette kabisset selv. Endret 29. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 skal nok ikke bytte ut døra iallefall, tenkt litt på å lage Dr3as i siden ved å borre hull.. trenger ikke mere guffe enn de viftene som står der, skal prøve å holde den litt stille Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 hmm, en ting jeg lurer på, er det no støvfilter på viften/viftene som blåser inn? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hmm, en ting jeg lurer på, er det no støvfilter på viften/viftene som blåser inn? Jepp. Er det på de to viftene som blåser inn foran. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 høres bra ut, men trenger fortsatt no casemode ideer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tror ikke at dette kabinettet er av det mest 'modbare', så du må vell nesten oppsøke litt selv. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Leter jo heller ikke etter noen ferdig-ting som dører osv, men om noen hadde noen fete ideer. Blir vel å borre ut Dr3as på den ene siden og lys inni iallefall, og muligens borre ut lufte hull i toppen til vifte. Men ikke no av det er sææælig hardcore casemodding da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå