gthaman Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Heisann! Skal bygge en oc-vennlig pc til en kamerat. Han trenger skjermkort, ram, cpu, hovedkort, kabinett, og en dvd-brenner. Jeg tenkte noe sånt som amd xp-m 2400+, 1024 twinmos, 9800pro, et eller annet hovedkort, nec 2510A og en gaming box til 299 denne uka. Er dette noe som vil duge? Eller har noen noen andre lure forslag som faller under den pris-kategorien? Gjerne og hvor jeg kan få tak i alt på et sted. Mpx har jo tilbud på kabinett, men jeg ser ikke amd xp-m der... På forhånd takk! Endret 28. august 2004 av gthaman Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjekk dette! Dette er nok det som dere er på jakt etter! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Ikke så mange på en gang her nå... Endret 28. august 2004 av gthaman Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Søk litt rundt på forumet. Det er sikkert 1000 tråder om akkurat dette! Hvis det da er noe du lurer på, så spør du! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Søk litt rundt på forumet. Det er sikkert 1000 tråder om akkurat dette! Hvis det da er noe du lurer på, så spør du! verste jeg har hørt. Søkte gjennom, finnes ingen poster om noen som ca 6000 med skjermkort, hk, cpu, ram + dvdbrenner. Men hvis det er slik så får jeg klare meg selv. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=288851 Kanskje noe av det du leter etter? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Nei, ingen hjelp overhodet i den tråden - mener ikke å være kranglete. Jeg har jo satt opp selv, trenger bare noen forslag om det er det beste jeg kan få for de pengene. Jeg har heftigere maskin selv, men er ikke helt oppdatert på hva jeg kan få for ca 6k. Har jo en forslag, og tror selv det er bra. Bestiller sikkert etterpå, og da ville det vært fint å vite at jeg ikke surrer til for han jeg skal bygge for! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men hvis det er slik så får jeg klare meg selv. Tips! Finn en tråd med pc til ca 5400 uten dvd brenner, og så kjøper du en dvd brenner i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå