fondus Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei. Hva er det beste GRATISE program du får til å lage divx med nå om dagen. jeg leter etter et program som ripper rett fra dvd cden og lager divx med lyd automatisk. Lenke til kommentar
Beron Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Easydivx funker veldig bra ja. Mulig det finnes bedre programmer, men neppe noen som er lettere å bruke. Etter at rippinga har startet ender du opp med en ferdig divX versjon uten at du trenger å gjøre noe mer. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg vet om EasyDivx. har prøvd det på noen filmer og er ikke fornøyd med det. Når jeg skal lage en divx over 2 cd-er blir den ene fila på 680 mb og den andre fila på 250 mb ALLTID. vet noen hva som er feil? Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 FlaskMPEG eller XMPEG fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Flask er reva Goardin Knot er best... http://www.doom9.org for guides Lenke til kommentar
espboot Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Prøv RipItAll, det beste jeg har forsøkt så langt. Litt mer krevende en Easydivx, men mye bedre resultater. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Easydivx suger... jeg valgte 1 cd - og fikk en fil på 500 MB! (herregud). dessuten ble kvaliteten ikke noe bra i det hele tatt. XMPEG er knallbra... Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Prøv NeoDivx, det er veldig bra og enkelt!! Kanskje det enkleste og beste "all in one" pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå