Hawkwind Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg legger ut forslaget til overveielse for moderatorer - og eventuelle engasjerte brukere. Kunne det vært en ide å hatt en kategori/sticky tråd - kun tilgjengelig for innloggede brukere - hvor forumets brukere kan legge ut datadeler som -gis bort-? Spørsmålet er om det er interesse for dette; og om det teknisk sett er mulig å begrense tilgangen til registrerte brukere. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg er intersert. Har et pIII 450MHz prosessor + hovedkort som jeg syns er for gale å la gå i bosset. Noe som har stått i en Aptiva. Kall den nye plassen for gjenbruksstasjonen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hadde vært en idè ja.. Jeg er for gjerrig til dette, men kanskje andre er interessert Frakt vil jo alltid komme i tillegg da, så helt gratis blir det jo ikke Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Man kan vel opprette en delefond hvor trengende kan søke om saker og ting ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 QUOTE (Hawkwind @ 28/08/2004 : 11:47) Kunne det vært en ide å hatt en kategori/sticky tråd - kun tilgjengelig for innloggede brukere - hvor forumets brukere kan legge ut datadeler som -gis bort-? Ja, bare lag en tråd du, så blir den nok sticky skal du se. Så sett i gang! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror det er bedre å ha en egen kategori der folk kan spørre om det er noen som har deler de kan donere bort. Hvis folk skal reklamere for det de ikke vil ha lenger, kan det lett bli misbrukt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det nye bruktmarkedet som etter planen skal komme rundt neste uke har mulighet for "gis bort".. en mulighet kan være og samle alt slikt der. http://www2.bruktmarked.no/annonse.php?a=351 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg