HoaXed Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 U-lukk bart... feil ord å bruke kanskje Hei... Når jeg var på rådhuset støtet jeg på en pce hvor man kunne sitte og være gratis på nettet... dette var jo litt mojjo.. men fant ut at høyre musetast var sperret.. det fikk meg te å se på sikkerheten te programvaren som ble brukt... dette var disabla: *høyre musetast *alt+F4 *når ctrl+alt+del , var alle valga disabla... *windows knappen *alt+tab *ctrl+esc *muligheten till å skrive en lokal adresse i adresse linja systemet er avida telenor som står fgor, og pcen kjører windows 2000... klarte å lukke progget en gang med det gjorde at den kun startet på nytt etter fem sek... er det noen som vet åssen man faktisk kan få tilgang te selve pcen og lukke programmet... ett program kan vell ikke være 100% sikkert... noen som har ett forslag..?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror ikke dette går ann.. Vet du hva programmet som låste maskinen het? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå