Arilm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvilket program skal jeg bruke for å finne slettede dokumenter? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tune-Up Utilities f.eks. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Easy Recovery gjorde i alle fall nytten for meg. Har bare brukt den så jeg kan ikke utale meg å si at den er best osv, men en ting kan jeg si. Den gjør nytten Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Merk at ingen programmer kan garantere deg at du finner igjen det du har slettet, og om de finner det er det ikke sikkert det er i 100% god stand. Lenke til kommentar
Syk-O Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Brukte easy recovery da hele HD'n ble til en RAW disk... funket helt fint til det som ikke var slettet... Men så fant jeg alle filene som jeg hadde slettet over tid (som ikke hadde blitt overskrevet)... Noe av dette så interessant ut, (f.eks bilder) men klarte ikke å se på selve bildene. Jeg så bare at bildene var der men de kunne ikke vises! Noen som vet om det går an å fixe bildene slik at jeg kan se på dem?? hadde vært kult... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå