Marcelo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen som vett hvordan jeg får radio til nokia 7650??? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 trokke det er mulig men....jeg vet ikke. men tror det må være en radiomottaker i telefonen det er det ikke i 7650. men jeg kan ta feil....kanskje man ikke trenger radiomottaker... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det går kun ann over gprs.. Da må du ha et program som heter Avec radio... Det kan bli veldig dyrt i langden... Er greiere å SX1 eller N-Gage da.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 så det er mulig uten radiomottaker bare man bruker gprs? kult Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 så det er mulig uten radiomottaker bare man bruker gprs? kult såklart, da streamer man over nettet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 så det er mulig uten radiomottaker bare man bruker gprs? kult såklart, da streamer man over nettet. Men det blir som sagt dyrt etter hvert... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 så det er mulig uten radiomottaker bare man bruker gprs? kult såklart, da streamer man over nettet. Men det blir som sagt dyrt etter hvert... veldig dyrt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 så det er mulig uten radiomottaker bare man bruker gprs? kult såklart, da streamer man over nettet. Men det blir som sagt dyrt etter hvert... veldig dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå