SnowDOG_ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hører dette med at telenor klager fordi man noen laster for mye og at vi bruker for mye bånbredde så eg lurer på kor mye dere laster? Selv er eg NEXTGENTEL kunde og er dritt fornøyd! Lastet ned du meter (fører logg på kor mye du laster opp og ned) for ca 12 dager siden og fant ut at eg har lastet ned 14.15GB og uploadet 16.27GB Tilsammen blir dette 30.43GB Syns at det er ganske mye siden eg bare har 640/384 Kor mye laster du???? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 har treig upc dritt,forhåplgvis har jeg kapital i september for å kjøte 1mbitt til nextgentel. uansett så laster jeg ned en del,de fleste nye spill som dukker opp en del filmer blir vel rundt 10giga i måneden Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 på en god dag, får jeg ned ca. 2,5 GB og opp ca. 2 gb på mitt TN ADSL (704/128). Men for all del, det varierer VELDIG mye... Lenke til kommentar
keithho Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 ca.50gb i uken med nexgen...(inn og ut altså) Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Eg har 704/128 telenor, men laster ikkje ned noke særlig i det heile tatt..hender eg laster ned noke greier av og til, men sjelden... Fattern jobber i telenor så vi fikk denne linja til samme pris som 384/128 ... Lenke til kommentar
50z Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Sprenger glatt grensa til HVE... Skal du studere ved HVE, så tenk på dette før su leier hybel av Studensamskipnaden. "Det er innført slack-båndbredde sjekk. Det vil si at hvis din gjennomsnittsforbruk av båndbredde det siste døgnet er over 250 Kbit (Du overfører mer enn 2.6 GB data på ett døgn) blir båndbredden din redusert til 32Kbit. Når gjennomsnittsforbruket ditt igjen er under 250 Kbit fjernes begrensningen igjen. Det er mye mulig denne grensa vil reduseres og forandres til gjennomsnitt per uke istedenfor per døgn, litt avhenging av hvordan trafikkmønsteret ser ut fremover. Fremover vil det testes ut en sperre av inngående TCP SYN pakker, men vi vil sette opp en webside hvor du kan registrere tjenester du ønsker åpnet på din VPN tilknytning." Glad jeg er ferdig nå........... Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Tja...100gb i uka? men så har vi ikke grenser på intern trafikk på uninett Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 (endret) noe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 PÅ gode dager uten telenor-knoting kan det jamt gå ca 5,5GB totalt ( Inn/ut) per døgn. Har 704/128 fra telenor. Skal nok bytte til charlie hos NGT snart. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 laster ned som regel bare når jeg kjeder meg og har lyst på en film eller et spill....men ettersom jeg har hatt nok og gjøre og masser av spill i det siste ligger jeg vel på en oppi max 10-20gb upload i uka blir leecha i massevis jeg :razz: har catchom 1.5mb sdsl Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 på grunn av den "gode" adsl forbinnelsen fra stjelehor så blir det kun lastet ned 2-3 GB i måneden!!!!!! Internetten detter ut HELE tiden!! Regner med at nettkortet er fu*ka..... Lenke til kommentar
50z Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 21:52, KidComa skrev:Tja...100gb i uka? men så har vi ikke grenser på intern trafikk på uninett Heldig du :smile: Høgskolen i vestfold er den eneste på uninet som har inført en limmit, etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå