Zemeckis Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hei Er på utskikk etter en bra stereoanlegg til under 2000kr. Og jeg kom over en SONY MHCRG220 .Kan den være noe futt i? Jeg synes at det er positivt at den kan spille av MP3 cd`er og har Gamesync inngang (A/V in til bl.a Playstation). Kommer til å spille av en del Trance og rock/nu-metal låter. Kom gjerne med innspill, er en stund til jeg skal gå for et innkjøp. Endret 28. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Dette anlegget er vel milevis fra det som vanligvis kalles HiFi... Kjenner ikke akkurat denne, men har vært borti andre modeller i samme serien og tidligere modeller. Tror nok at dette kan være et godt alternativ hvis du vil ha masse høy lyd og trøkk til under kr 2000,-. P.S. Det heter ikke "denne SONY hifianlegg", det heter "dette SONY hifianlegget". Eller helst "dette Sony stereoanlegget". Endret 28. august 2004 av Mr D Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Slike plastikkanlegg har ofte veldig farget lyd. Det blir lagt stor vekt på de nedre frekvensene, mens diskanten ofte er helt på bærtur. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Okey, så dere mener dette blir et dårlig kjøp? Får vel spare opp litt penger til et skikkelig stereoanlegg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå