Gå til innhold

Kjøp av Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på hva som er forskjellen på en Intel Celeron og en Pentium prosessor? Hva er best?

Har tenkt å kjøpe en bærbar PC til rundt 9-10 000 kr. Den må ha greit grafikkort god ytelse (512 MB RAM, 2,0 GHz prosessor og god batterikapasitet) Er det noen som har noen gode forslag? Brukt maskin evt.?

Thomas :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Legg litt mer penger i den maskinen så kan du finne en bra maskin, men for 10 k så tviler jeg på om du finner en laptop med både 512 og grafikk.

Jeg kjøpte meg akkurat en 1557 fra digital impuls i oslo til 14000 og den spiller jeg dom3 på uten problem, 512, og 80 gb disk.

Mitt tips er:

Legg litt mer penger i det, hvis ikke så kommer du til og angre i løpet av 6 mnd

//Gullik :cool:

Lenke til kommentar

Har styra ein del med å finne meg ein bærbar i det siste, og ukens tilbud hos Netshop er vel det beste eg har funne i tillegg til Whitebox. Men Whitebox får så mykje kritikk at det ikkje er verdt det trur eg (bra maskiner - dårlig kundeservice). Sjå Netshop sin her. Kostar 13300 uten operativsystem, så sjølv om det er litt meir enn du hadde tenkt å bruke så er eg enig med gullik84.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...