lohneyboy Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hei! Jeg lurte på hva som er forskjellen på en Intel Celeron og en Pentium prosessor? Hva er best? Har tenkt å kjøpe en bærbar PC til rundt 9-10 000 kr. Den må ha greit grafikkort god ytelse (512 MB RAM, 2,0 GHz prosessor og god batterikapasitet) Er det noen som har noen gode forslag? Brukt maskin evt.? Thomas Lenke til kommentar
gullik84 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heisann! Legg litt mer penger i den maskinen så kan du finne en bra maskin, men for 10 k så tviler jeg på om du finner en laptop med både 512 og grafikk. Jeg kjøpte meg akkurat en 1557 fra digital impuls i oslo til 14000 og den spiller jeg dom3 på uten problem, 512, og 80 gb disk. Mitt tips er: Legg litt mer penger i det, hvis ikke så kommer du til og angre i løpet av 6 mnd //Gullik Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har styra ein del med å finne meg ein bærbar i det siste, og ukens tilbud hos Netshop er vel det beste eg har funne i tillegg til Whitebox. Men Whitebox får så mykje kritikk at det ikkje er verdt det trur eg (bra maskiner - dårlig kundeservice). Sjå Netshop sin her. Kostar 13300 uten operativsystem, så sjølv om det er litt meir enn du hadde tenkt å bruke så er eg enig med gullik84. Lenke til kommentar
stiantr Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjekk dette tilbudet. Hpc 1557gls Skal kjøpe meg bærbar selv, lurer derfor på om noen kan gi meg en god grunn til ikke å kjøpe denne pc'en, evt. andre bedre tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå