Gå til innhold

Half-Life 2 gold på mandag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SE HER!!

 

.. og evt her...

HVis dette er riktig så er dette helt fantastisk men folkens jeg liker heller og lese http://www.halflife2.net/ denne site syns jeg er mye bedre og de vil ha harde bevis, som kjent dette er ikke første gang ryktebørsen går i høygir ang half life 2.

 

Så sjekk hva http://www.halflife2.net/ skriver:

 

Due to concerns we at HalfLife2.net have over HL2Fallout.com not being able to pinpoint the IP of the originating post at this time, and because of Valve's past issues concerning security, we have decided to adopt a more conservative stance, since we do not want to futher harm done to Valve's reputation if this claim is false.

 

Velger og tro med på denne site, men la oss håpe denne nyhet er riktig.

Lenke til kommentar

Half-Life 2 Fools Gold

 

HL2 Fallout's Mr Bond has cleared up the mystery behind a recent post made by Gabe Newell's forum account claiming that Half-Life 2 will be going gold Monday. Since HL2 Fallout is having server issues, we have mirrored the news post:

After a close scrutiny of Gabe Newell's account history on the forums, we've come to the conclusion that the gold post is a fake. While we can't be 100% certain at this stage, all indicators point towards someone hacking the forum account. That said, all Gabe's previous posts on these forums are quite legitimate.

 

We apologize for the confusion and will be investigating further. Theoretically, an IPB forum account should be very difficult to hack. Well, that was the theory at least. We'll keep you updated.

 

- CS-Nation

Lenke til kommentar
Hadde vært dårlig foretning å gjøre noe annet.

Fordi?

for hvem hadde ventet noen dager for å få cover?

Tydeligvis en god del. Hvis du tar deg tid til å lese det som står bl.a. i denne posten. Noe av poenget med Steam er vel at man skal komme piratene i forkjøpet.

skal kjøpe det i butikken jeg også da, men hvis det er snakk om lang tid før det kommer i butikkene her blir det steam på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...