Fear1054 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 heisann. Jeg ser det er har en link til opplåsing av en sperret AMD Athlon XP prosessor. http://overklokking.no/cpu/athlon_xp_unlocking/index.html men gjelder denne også for AMD Athlon XP 2500+ utgaven?? eller er det bare for de gamle utgavene i og med at guiden er laget i 2001 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Den gjelder kun for de gamle typene (T-bred og tidligere). Lenke til kommentar
Fear1054 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 noen som vet en annen måte jeg kan fjerne sperren på denne prosessoren min?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg tror ganske sikkert at du kan glemme det, først som sist. Jeg har i alle fall tilgode å høre om noen som har klart det. Én ting er sikkert; Det er mange som har forsøkt, uten å lykkes! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Enig med Skrue, tror det er bare å glemme! Så hvis du vil ha en åpen prosessor, selg den du har til noen som ikke overklokker, og kjøp deg en XP-M 2400+(35w)! Den er billig, klokker svært bra og de har den på lager nå! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Har hørt om én måte å gjøre det på. Den måten er å modde den til en XP-M (eller MP ) og deretter laste ned et program som kan stille MP i Windows, men denne måten funker dårlig på nForce brikkesett så VIA brikkesett er det eneste som funker. Endret 28. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Fear1054 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 hmm høres meget vrient ut, da trur jeg heller at jeg tar og kjøper denne som dere har anbefalt:) men den M 2400+(35w)! linken, det er jo i danmark, vil ikke det koste å få sendt den hit, eller er det bare en link for informasjon??? har sett lit på en AMD athlon 2500+ er det mulig å få den åpnet for sperre eller er det ikke noen sperre på den?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Om du virkelig "klør" etter en overklokkingsvennlig CPU, så bestiller du en XP-M2400 fra Danmark, eller andre som kan levere. Frakt / toll er ikke all-verdens, og er etter min mening vel verdt det! Lenke til kommentar
Fear1054 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 heisann jeg kikka lit på netsiden, jeg så at det var to typer av denne prosessoren. er de begge like til forskjellig pris, eller er det noe anneledes her er den som ble anbefalt i dette forumet https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=54992 og her er den til mindre pris https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=54993 vil denne passe til mit hovedkort av type ASUS a7n8x Deluxe?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 For guds skyld, velg den første, altså vare nr. 54992! Link nr.2 er til 45watter´n, og den er ikke like god. Lenke til kommentar
Fear1054 Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 takker så meget folkens;) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har hørt om én måte å gjøre det på. Den måten er å modde den til en XP-M (eller MP ) og deretter laste ned et program som kan stille MP i Windows, men denne måten funker dårlig på nForce brikkesett så VIA brikkesett er det eneste som funker. Tror ikke det funker med barton-kjernen? T-bred kan ihvertfall moddes til MP, men det er ikke så vanskelig å låse opp uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå