Rockmann Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Jeg testa Net Front 3 og fikk en dyr opplevelse. Jeg var inne på 3 sider og det kosta meg nærmere 60 kr Har det noe og si med web browseren eller er det bare så dyrt? Jeg var helt sjokka. Har Netcom Kontant kort brukte Siemens SX1 da det skjedde Endret 28. august 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
monstar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg testa Net Front 3 og fikk en dyr opplevelse. Jeg var inne på 3 sider og det kosta meg nærmere 60 kr Har det noe og si med web browseren eller er det bare så dyrt? Jeg var helt sjokka Det er nok desverre så dyrt ja Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg testa Net Front 3 og fikk en dyr opplevelse. Jeg var inne på 3 sider og det kosta meg nærmere 60 kr Har det noe og si med web browseren eller er det bare så dyrt? Jeg var helt sjokka Det er nok desverre så dyrt ja :'( dritdumt men fant noe positivt idag da Agile Messenger ROCKER. Men synd med det andre da Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 dritdumt men fant noe positivt idag da Agile Messenger ROCKER. Men synd med det andre da Stemmer. Agile Messenger og mail er det einaste som vert brukt når eg er på lang-tur :-) Men 60 kr var dyrt Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 bildesendingen på Agile messenger var også litt kult . men kosta litt da men det kan man betale for noe kult . men ikke 60 kr for noe som ikke var noe kult , men neste gang tror jeg ikke jeg ikke jeg prøver hehe, men en ting skal Netcom ha nettet var meget raskt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 60kr? Hvilke sider var du inne på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) 60kr? Hvilke sider var du inne på? hardware.no f.eks. utrolig mange bilder... og tenk deg db.no da.. Endret 29. august 2004 av datating Lenke til kommentar
skibum Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) prøv www.db.no/mobil, den er tilpasset mobilbruk og har minsket bilder og andre ting. Blir en bedre opplevelse enn wap iallefall Endret 30. august 2004 av skibum Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er her fordelen med å ha vanlig abb. kommer. med f'eks active talk betaler du 1.5 øre pr kb når du har passert 500 kb. da blir det plutselig mye rimeligere, i forhold til kontant-kort der du alltid betaler 10 øre pr kb. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 60kr? Hvilke sider var du inne på? jeg gikk inn på www.itavisen.no for og sjekke farten men så ble det kanskje litt trykking der og oppdatering fordi jeg ikke fikk sett farten og så var jeg inne på www.nrk.no Masse bilder på de sidene da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 prøv www.db.no/mobil, den er tilpasset mobilbruk og har minsket bilder og andre ting. Blir en bedre opplevelse enn wap iallefall Siden finnes ikke lenger tror jeg... Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 prøv www.db.no/mobil, den er tilpasset mobilbruk og har minsket bilder og andre ting. Blir en bedre opplevelse enn wap iallefall Siden finnes ikke lenger tror jeg... joda det gjør den vel.. ..bare skibum som har tatt med et komma... rett side er db.no/mobil Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 men hva er vitsen likte wap bedre nesten Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Min telefon (p800) har jaffal en grps-teller som jeg kan skjekke, og se hvor mange mb jeg har lastet ned. Les forøvrig amobil sin artikkel, hvor det står priser osv; her: http://amobil.no/art.php?artikkelid=7930 Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Min telefon (p800) har jaffal en grps-teller som jeg kan skjekke, og se hvor mange mb jeg har lastet ned. Les forøvrig amobil sin artikkel, hvor det står priser osv; her: http://amobil.no/art.php?artikkelid=7930 takker Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 rett side er db.no/mobil Så bra ut!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå