-SVG-Pacman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Synest ikke 35k for en pc er så værst eg. Handler vel mer om lidenskap og muligheter.. Noen bruker alle penga på bil, noen på leilighet, og noen vil bruke penga på rå pc. Selv er eg litt av alt.. Utsetter leilighetskjøp, men har brukt 30.000 på styling bilen i det siste, og kjøpt pc til 43.000.. Og er student.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Nå drar posten veldig langt ut men,...siden trådstarter ikke er her så... Vi fikk "helt nye" iMAc'er på skolen når begynte i år. jeg syntes det var det fineste og lekreste ever, men så fant jeg ut at 700Mhz G4 15" ikke var så bra når det bare renner på med nye iMAc'er. To andre i klassen fikk 17" Widescreen med 1,25Ghz. og så kommer de som var på bilde her... jeg gir opp... Endret 1. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
galskab Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 oivind_dahle hvorfor to skjermer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Grunner til to skjermer: 1) du har et mye mer oversiktlig bilde 2) du øker arbeidskapasiteten 3) det er rett og slett behagelig 4) du kan ha flere vinduer oppe samtidig tenkt deg bare en storskrivepult kontra fanget.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Grunner til to skjermer: 1) du har et mye mer oversiktlig bilde 2) du øker arbeidskapasiteten 3) det er rett og slett behagelig 4) du kan ha flere vinduer oppe samtidig tenkt deg bare en storskrivepult kontra fanget.. Grunner til å ikke kjøpe to skjermer: 1) LCD-skjermer er ganske dyrt for de fleste ennå. For å få et optimalt oppsett kreves det om oftest dyre skjermer (20"+) som er svindyre. 2) Man trenger et ganske stort skrivebord for å få plass til to skjermer. 3) Det er rett og slett ikke alle som har behov for to skjermer. 4) Ultraupraktisk når man skal på LAN. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Enig med ahpadt. Har aldri skjønt vitsen med to skjermer, om man ikke har ultra stor plass på skrivebordet, og altfor god økonomi Bedre med én kongeskjerm enn to som er mindre bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bedre med én kongeskjerm enn to som er mindre bra. That depends. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bedre med én kongeskjerm enn to som er mindre bra. That depends. Enig. Kommer ann på hva man bruker PCen til. En gamer vil eksempelvis ikke ha så stor nytte av dual. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vet at mange av de mer skillede online-poker-spillerne har 2-skjerm-oppsett, grunnet muligheten til da å spille på 8 pokerbord samtidig. Jeg er selv ikke helt inne i det miljøet grunnet en konservativ holdning og manglende ferdigheter, men jeg kan godt tenke meg at det vil være en effektøkning for dem. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er klart du må ha minst to skjermer og et GeForce 6800 Ultra for å eie i online pokerspilling! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er klart du må ha minst to skjermer og et GeForce 6800 Ultra for å eie i online pokerspilling! Jeg tenkte mer på CS og sånn jeg da. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jaja min post var for å erte odin da. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 MAC Kan ikke komme her og si at en normalt oppegående person skal kjøpe en mac! (Nå vet vi ikke noe om trådstarter, men dog ) Mac kunne jeg muligens før anbefalt til grafisk design ol. arbeid før, men ikke nå lenger. En PC klare nå jobben tilnermet eller like godt som en MAC dessuten er en PC mer allsidig. BTW: Er det bare jeg som begynne å bli lei av disse trådene? Greit nok at vi kan ha morro med å sette opp diverse hw oppsett, men når trådstarter ikke en gang har interesse av å stikke innom Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 BTW: Er det bare jeg som begynne å bli lei av disse trådene? Greit nok at vi kan ha morro med å sette opp diverse hw oppsett, men når trådstarter ikke en gang har interesse av å stikke innom Nei! "Hjelp, jeg skal ha ny PC" er jo for å få hjelp til å få ny pc, og det er mange som trenger hjelp til det! Det er skjeldent at trådstarter ikke svarer da! han har sikkert dratt til afrika! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du misforsår meg nok litt, eller rettere sagt jeg ordla meg en smule feil kanskje. Jeg er lei av tråder folk starter: med "drømme" pcer, der de tar utgangspunkt i at de har planer om å kjøpe uten å sjekke innom, følge med i tråden dårlige topic og spes. som t.d. denne tråden. Trådstarter skrive bare han skal ha en ny pc til 35k, ikke noe om bruksområde e.l. osv. Håper du forstår meg bedre nå TheMasteR Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva med RAID 0+1 Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har ikke lest igjennom alle postene, men ser at de fleste har skreve en 250GB HD. Hvorfor ikke "flæske" til med to 250GB? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har ikke lest igjennom alle postene, men ser at de fleste har skreve en 250GB HD. Hvorfor ikke "flæske" til med to 250GB? Kan du utdype deg litt? edit: Skal han ha stor lagringsplass? HER! Litt mer realistisk? Denne... Endret 11. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kanskje litt useriøs post? Blackslash, har du lest hva som har stått bakover? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) kanskje litt useriøs post?Blackslash, har du lest hva som har stått bakover? nei.... Og det med to skjermer... Jeg kjører to skjermer(crt) Og det er nesten umulig for meg å ikke ha det nå... Jeg tok med meg en 21" og en 19" på OL04 *pust*tungt*pest* (ikke å anbefale...) EDIT: Morsomt å spille CS samtidig som man ser på film Endret 11. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg