Gå til innhold

Ny pc til rundt 35k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

35 000,- er ikke sløsing når det brukes til pc! Noen er bare mer lidenskapelige enn andre.

  • Shuttle SN95G5 barebone PC socket 939
     
     
  • AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz
     
     
  • OCZ 2048MB E.B. Dual Channel Platinum
     
     
  • Western Digital Raptor 74GB S-ATA
     
     
  • Maxtor 300GB S-ATA 7200RPM
     
     
  • dual NEC 17" LCD MultiSync 1701 Svart/Sølv - 16 ms
     
     
  • NEC DVD-brenner ND-3500 bulk, intern
     
     
  • POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail

Tot: 33 665,00 (inkl. mva.)

 

:love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kan jo kjøpe en PC til 15k, og kjøpe programvare, eller f.eks. digital(video(kamera

Programvare?

 

Hva liker du best å få til jul; myke eller harde pakker?

Lenke til kommentar

Jeg hadde fint klart å svi av 35 000 på pc.. selvfølgelig inkludert skjerm :) Men da hadde det jo ikke vært noe igjen til resten av pcen...

 

(Bestilte nylig 30" til Apple, som jeg gleder meg nå, har riktig nok vært mye frem og tilbake da)

 

Men uten skjerm.. Du trenger ikke råd og veiledning når du skal bruke så mye.. Bare sorter etter pris og ta det som er dyrest... Om man ser bortifra grafikkortene da.. Da du antageligvis hadde kommet over WildCat kortene.... Ellers kan du jo også kjøre dual grafikkort i pcen.... Eller bare bestille en AlienWare pc.. De ser tøffe ut...

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
man kommer ikke så langt med 35 k.

 

Kan ikke bare plukke fra verste hylle ,D

Kanskje ikke.. Lenge siden jeg kjøpte ny pc.. Snart 1 år nå.. Jeg brukte teknikken jeg beskrev over :) Sitter fremdeles på en helt grei maskin, veter med å oppgradere til neste år.. Dvs. PCI-Express og alt annet som måtte være inne for fullt....

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Jeg hadde fint klart å svi av 35 000 på pc.. selvfølgelig inkludert skjerm :)

 

(Bestilte nylig 30" til Apple, som jeg gleder meg nå, har riktig nok vært mye frem og tilbake da)

 

Men uten skjerm.. Du trenger ikke råd og veiledning når du skal bruke så mye.. Bare sorter etter pris og ta det som er dyrest... Om man ser bortifra grafikkortene da.. Da du antageligvis hadde kommet over WildCat kortene.... Ellers kan du jo også kjøre dual grafikkort i pcen.... Eller bare bestille en AlienWare pc.. De ser tøffe ut...

Tror ikke 30" til apple går på vanlig PC da....

 

hadde klart å svi av 35k på pc jeg å....

Lenke til kommentar
Tror ikke 30" til apple går på vanlig PC da....

 

hadde klart å svi av 35k på pc jeg å....

Det er sant.. Tror den bare virker på G5 med 6800 Ultra, men kan jo alltids se om det virker på pcen her også :) Ellers kan du jo satse på 23" til Apple... (JA, jeg liker Apple)

sa du ikke at DU hadde bestillt da?

 

Hva synest du om den nye imac'en da?

 

 

 

Vi bør ikke la denne posten bli SO...

Lenke til kommentar
sa du ikke at DU hadde bestillt da?

 

Hva synest du om den nye imac'en da?

 

 

 

Vi bør ikke la denne posten bli SO...

Nå forstår jeg ikke helt hva du mente, men jeg har en iMac, PowerMac og en helt vanlig pc (sjekk profil).... Og ja, jeg har bestilt 30", to ganger faktisk, avbestilte første gang, da jeg fant ut jeg egentlig ikke trengte den, men så tok noen merkelige krefter over, og jeg bestilte på nytt... Har ikke fått den enda, men når jeg får den kan jeg jo sjekke om den virker på pcen min også....

 

Så til trådstarter: Kjøp deg en Helt ok pc til 15 000 og kjøp deg 23" til Apple, med to USB 2.0 og firewire 400 Huber...

 

Den nye iMacen skuffet kanskje litt... Likte nesten denne her bedre:

 

imac_g5_aio.jpg ....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...