Gå til innhold

Ny pc til rundt 35k


Anbefalte innlegg

Synest ikke 35k for en pc er så værst eg.

 

Handler vel mer om lidenskap og muligheter.. Noen bruker alle penga på bil, noen på leilighet, og noen vil bruke penga på rå pc.

 

Selv er eg litt av alt.. Utsetter leilighetskjøp, men har brukt 30.000 på styling bilen i det siste, og kjøpt pc til 43.000.. Og er student.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå drar posten veldig langt ut men,...siden trådstarter ikke er her så...

 

Vi fikk "helt nye" iMAc'er på skolen når begynte i år. jeg syntes det var det fineste og lekreste ever, men så fant jeg ut at 700Mhz G4 15" ikke var så bra når det bare renner på med nye iMAc'er. To andre i klassen fikk 17" Widescreen med 1,25Ghz. og så kommer de som var på bilde her... jeg gir opp... :love:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Grunner til to skjermer:

 

1) du har et mye mer oversiktlig bilde

2) du øker arbeidskapasiteten

3) det er rett og slett behagelig

4) du kan ha flere vinduer oppe samtidig

 

 

tenkt deg bare en storskrivepult kontra fanget..

Grunner til å ikke kjøpe to skjermer:

 

1) LCD-skjermer er ganske dyrt for de fleste ennå. For å få et optimalt oppsett kreves det om oftest dyre skjermer (20"+) som er svindyre.

2) Man trenger et ganske stort skrivebord for å få plass til to skjermer.

3) Det er rett og slett ikke alle som har behov for to skjermer.

4) Ultraupraktisk når man skal på LAN. :p

Lenke til kommentar

Vet at mange av de mer skillede online-poker-spillerne har 2-skjerm-oppsett, grunnet muligheten til da å spille på 8 pokerbord samtidig. Jeg er selv ikke helt inne i det miljøet grunnet en konservativ holdning og manglende ferdigheter, men jeg kan godt tenke meg at det vil være en effektøkning for dem. :)

Lenke til kommentar

:scared: MAC :cry::scared:

 

Kan ikke komme her og si at en normalt oppegående person skal kjøpe en mac! (Nå vet vi ikke noe om trådstarter, men dog :scared::no:)

 

Mac kunne jeg muligens før anbefalt til grafisk design ol. arbeid før, men ikke nå lenger. En PC klare nå jobben tilnermet eller like godt som en MAC dessuten er en PC mer allsidig.

 

BTW: Er det bare jeg som begynne å bli lei av disse trådene? Greit nok at vi kan ha morro med å sette opp diverse hw oppsett, men når trådstarter ikke en gang har interesse av å stikke innom :shrug:

Lenke til kommentar
BTW: Er det bare jeg som begynne å bli lei av disse trådene? Greit nok at vi kan ha morro med å sette opp diverse hw oppsett, men når trådstarter ikke en gang har interesse av å stikke innom :shrug:

Nei!

 

"Hjelp, jeg skal ha ny PC" er jo for å få hjelp til å få ny pc, og det er mange som trenger hjelp til det!

 

Det er skjeldent at trådstarter ikke svarer da! han har sikkert dratt til afrika!

Lenke til kommentar

Du misforsår meg nok litt, eller rettere sagt jeg ordla meg en smule feil kanskje.

 

Jeg er lei av tråder folk starter:

med "drømme" pcer, der de tar utgangspunkt i at de har planer om å kjøpe

uten å sjekke innom, følge med i tråden

dårlige topic og spes. som t.d. denne tråden. Trådstarter skrive bare han skal ha en ny pc til 35k, ikke noe om bruksområde e.l.

osv.

 

Håper du forstår meg bedre nå TheMasteR

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kanskje litt useriøs post?

Blackslash, har du lest hva som har stått bakover?

nei.... :ohmy:

 

Og det med to skjermer... Jeg kjører to skjermer(crt) Og det er nesten umulig for meg å ikke ha det nå... Jeg tok med meg en 21" og en 19" på OL04 :D *pust*tungt*pest* (ikke å anbefale...)

 

EDIT:

Morsomt å spille CS samtidig som man ser på film :p

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...