XPUserz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Legger ned noen bilder jeg tok i dag! Hører kritikken fra dere Ølflaske med etikett Bibelen, ble litt mørk Smellbonbon Kneftet Carlsberg Lyspære Rist, fikset litt i photoshop etterpå Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fete bilder. Som du sa så ble bibelen litt mørk, men alle andre var veldig bra. Jeg likte da best den rista Også kneftet Carlsberg likte jeg også veldig Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg likte Cola flasken og risten best. Resten synes jeg var veldig kjedelig. Cola flasken og risten har en litt mer interessant komposisjon en de andre bildene. Prøv å legge ut færre bilder neste gang så det blir lettere å si litt mer om hvert enkelt bilde. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den kneftet carlsberg ser grådig kul ut dog den ser ganske 3D ut. :!: Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Uffameg. Hold deg vekk fra bilderedigeringsprogrammene. - Man ser utrolig lett at du har brukt "Plastic Wrap" eller liknende på rist bildet. - Carlsberg greia ser bare helt knallsk ut. Liker det ikke i det hele tatt (men andre gjør visst). Ølflaske bildet hadde ALT for sterkt grønnt skjær, og den grønne bakgrunnen er ikke videre pen. -- Bibelen, vel - dette er bare et dårlig bilde. Du burde ikke legge ut bilder når du selv ikke er fornøyd med dem Forferdelig grønnfarge. Dessuten er utsnittet rart, - enten så har du med hele boka - eller så tar du et nærmere utsnitt. Ikke noe mitt i mellom.. Det blir bare tull..... Smellbonbon. Vel. - Greit nok, ikke noe spesielt. Enkelt bilde å ta, - om enn - ingen store svakheter som de andre. Lyspære. Tja, ikke bruk de der hekkans filterene for det første. Det ser så utrolig stygt/ekkelt ut.. :| - Ellers så er det jo et relativt kjedelig bilde, - men kan være bra for sitt bruk forsåvidt - om du IKKE bruker noen elendige filtre, samt drar litt i kontrasten på det hvite. - Hm, vel, litt plagsomt at bagrunnen er så blålig. Du vil brenne ut større deler av lyspæra for at det skal bli hvitt. Der fikk du kritikk. Unnskyld for at den er litt harsk. Men håper du synes den er konstruktiv, istedenfor destruktiv. Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei! Likte noen av bildene dine: Carlsberg ølboksen og risten. De andre var det egentlig ikke noe spesiellt med. Må ærlig innrømme at jeg ble litt kvalm av å se på det bildet med smellbonbonene, rare farger osv. Men du skal ha + for de to overnevnte bildene! Helsing Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå