Luske_Ludvig Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Sjekk denne mannen kan spille på horn! Filmen er hentet fra denne siden. Er endel klipp og bilder der som jeg ikke har sett før! Blant annet denne! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hehe, har sett den der før. Tror at den har blitt posta før også.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 øy ikke diss majestro han er dritt kul :!: få se deg klare det der da ! :!: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hahaha :!: , fikk lættis når han spilte den trance greia!visste ikke at tv5 sendte så kule innslag..... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Siste klippet var jo bare dødsfett da! spesielt han som hopper over gjerdet! hehee Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Siste klippet var jo bare dødsfett da! spesielt han som hopper over gjerdet! hehee Skulle tru at han var kjeltring eller no, siden han hadde så bra refleks når han hørte høye lyder og prøvde å rømme ! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Man skal ha sine hobbyer.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Haha, fet han gjerdehoppern! Skulle tro man skvatt skikkelig, men det er jo bare en pipelyd, ikke skudd ellerno. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den har blitt postet før en eller annen gang.. men den er jo ganske stilig.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sett den mange ganger før...men altid like bra...missunelig han er flink Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Han har nokk øvd masse, DRIT BRA Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) "Spille på horn" kan tolkes på forskjellige måter... Tror ikke jeg vil se den jeg. Endret 2. september 2004 av Laman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 "Spille på horn" kan tolkes på forskjellige måter...Tror ikke jeg vil se den jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå