substeinar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ok, ikke mobb. Men hvorden åpner jeg UDP, eller hvordan putter jeg DMZ på routeren. Har ikke peiling på hva jeg nettop skrev betyr, eller hvordan jeg gjør det. Så hvis noen kunne hjelpe meg ville jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Skriv opp kva Modell / merke routeren er og kva internett-leverandør du har vil det vere litt enklare å kunne hjelpe deg med å få åpna portene i routeren. Sidan framgangsmåten varierer mellom dei forskjellige merka og litt mellom modeller også. mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 ( nå tar jeg et skudd i mørket her ) det virker som du har en Dlink router ut i fra at du brukte DMZ.. ( dem jeg har best kjennskap til) UDP ja.. spill ikke sant? cs f. eks Og hvis det så er dlink så har dlink lagt ut en liste over de mest brukte spillene/programmene og om hvordan man åpner portene lista Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Ok skriver det som står på ruteren: SMC barricade g SMC 2804 WBR Håper det hjelper... Prøver å spille No One Lives Forever i lan ja, men det var ikke så lett... Takker for all hjelp. Hmm er ikke sikker på om det er en DLINK, finner ihvertfall ikke spillet på lista. Endret 28. august 2004 av substeinar Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 der bomma jeg litt.. men du.. hvis du skal prøve å spille over LAN så har ikke portene noe så si.. For du åpner jo porter mot internett.. ikke mot nettverket.. Da er det noe annet som er feil DMZ 4. Can multiple players on my LAN get on a game server and play simultaneously with only one IP address? It depends on what kind of the game or game server. For example, the Unreal game supports multi-login with one public IP address. Contact your game’s manufacturer too see if it support multi-logon. Hentet fra smc.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå