lostone Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Jeg har akkurat fått opp maskina mi etter mye frem og tilbake med deler til komplett ( typ 2 måneder ), og opplever nå at pcn henger seg stadig når jeg speller.. Hadde samme problemet før med den gamle pcn, og da var det pga det var veldig varmt på cpu og rammen hadde feil. Alt henger, lyden og.. eneste løsning er å reboote, ingen knapper funker. CPU temp ligger på 40~ grader, samme gjør system temp. Noen som kan ha noen ideer om hva som er galt? Skal jeg kjøre memtest86? Specs AMD 64 3200+ Msi K8N Neo2 Platinum 2* 512 PC3200 identiske brikker TwinMos X800 Pro VIVO flashet til XT Platinum Edition Kan det være pga skjermkortet? Endret 28. august 2004 av lostone Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Heisann! Er du sikker på at prosessor og minne er riktig innstillt ? Kanskje prosessor er feil oppsatt ? Ein kamerat eg hjalp hadde iallefall det problemet, og den løysinga... Lenke til kommentar
lostone Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 timings og sånt mener du ? har 0 peiling på slikt jeg.. im a gamer not a lamer.. neijegbarekødda :\ Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 im a gamer not a lamer.. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 menne.. noen som har peil? evt hva slags timings osv jeg skal ha.. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Sikker på at X800 Pro kortet ditt klarer å kjøre XT PE hastigheter stabilt da? En annen ting.. som jeg forøvrig har nevnt for flere andre med lignende problemer. Prøv å flytt om på minne, sånne feil er typisk minnefeil. Sett minne i slott 1 og 3 f.eks i stedet for 1 og 2.. prøv eventuelt å kjør med en og en minnebrikke i PC'en. Dette er ting du absolutt bør prøve før du prøver andre ting. Endret 28. august 2004 av klorin Lenke til kommentar
lostone Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 åssen flasher jeg skjermkortet mitt tilbake til pro da? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 åssen flasher jeg skjermkortet mitt tilbake til pro da? Les noen av de første og siste sidene i denne tråden. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 trenger originale biosen.. som jeg glemte å ta backup av :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå