tadcomp Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har hatt trøbbel med at en del bilder ikke vil vises på min T610, får bare opp et rødt kryss... Lager jeg et theme med bilde får jeg beskjed om at jeg ikke kan åpne filen :S Noen som har peiling hvorfor enkelte bilder ikke funker? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er vel telefonen som ikke støtter bildeformatet du bruker tenker jeg... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 JPEG... Tok et bilde med digitalkameraet mitt, resizet det til 128x127 (bakgrunnsbilde-størrelse) og overførte Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Får samme problem når jeg prøver å overføre bilder som jeg har tatt med digital kamera via data og til t630. Har funnet ut at jeg må kutte bilde til det blir så lite at det går. vet ikke hvorfor... Bildet jeg tilslutt fikk overført har denne info på størrelse :466*411 Vet ikke om dette hjelper så mye, men det er iallefall min erfaring. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Har funnet en midlertidig løsning, nemlig å kovertere bildet til GIF... Bruker man Photoshop og lagrer i høykvalites-GIF blir kvaliteten på bildet bedre enn forventet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå