Noobtube Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 jeg har en Dell PC... veit dell ikke er noe særlig, men har aldri hatt noen problemer med den...skal nå selge den, men må få vite en cirkapris!!! kan noen hjelpe meg?? PCen Inneholder: Audigy 2 lydkort 5,1 Radeon 9800 pro 128 mb 120 gb P-ata (IDE) harddisk 512 mb ram 8 usb porter Intel Pentium 4 Northwood 2,8 Ghz Ikke med HTT NEC dvd-brenner 4x DVD-spiller samsung Diverse programmer: WXP m/ SP1, NAV2003+ Drivere og brenneprogrammer, etc. Må bare vite cirkapris... Håper noen kan hjelpe meg... MVH: Arnulf :D:D Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 solgte tilnærmet lik pc her om dagen og fikk 4,3 k for den... men så liker jeg ikke snyte folk heller da.... Selg den på qxl og få mer... Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det hadde vært lettere, hvis du hadde vært litt mer specific... Stor forskjell på type ram osv... Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Mener å huske at det er kingston ram... Dessuten følger det med en Dell 18" Fp LCD skjerm!!!! denne ble i sin tid kjøpt for 1 år siden, men har blitt byttet ut 2 ganger, så denne skjermen er litt over 4 måneder gammel Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hvor mye skal du ha for den da? Hva slags ram er det? Hvor sån cirka i norge bor du? (frakt osv) Endret 28. august 2004 av Skateee Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 virker som at han vill selge det samlet skateee Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ja...? Har ikke sagt noe annet? bare at DDR ram er en del bedre en DRR eller hva det heter... altså forskjellig pris... Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 åh jeg beklager skateee.. jeg tenkte litt rart når jeg leste posten din. som sagt, beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå