thabeest Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg har STORE problemer med å installere DVD-spilleren min Kabinettet er et Thermaltake Xaser III V1000C - FireBall Edition Det er helt umulig å få "slidet" inn spilleren, noe som står i veien og sperrer. Andre som har opplevd dette? Råd? Edit : Spilleren\brenneren er en Plextor PX-712A Endret 27. august 2004 av thabeest Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Pass på så det ikke er en del av hovedkortet som står og sperrer.Jeg opplevde det for noen år siden til en kompis,men deler kan altids loddes på.... Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hovedkortet er ikke i nærheten, kan umulig være det. Virker som de rillene som en fester på sidene gjør at det blir for trangt. Men det er ingen hull så jeg kan bruke skruer, man MÅ visst bruke rillene, og det går altså ikke :\ Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 du har vell tatt av HELE fronten før du PRØVER og ta den inn hvis ikke går det jo ikke !!!! slet litt med det selv!!!(for og låse opp og ta av fronten vrir du nøkkelen helt rundt og draø FORSIKTIG i "håndtaket på høyre sida av fronten!!!) håper dette hjelper deg! Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Selvfølgelig har jeg tatt av HELE fronten. Det er bl.a. alle signalkablene fra lcd-displayet i fronten som står i veien. Ble fortalt at det skulle være lett å installere alt i dette kabinettet, men en såpass lett ting som en dvd-brenner går altså ikke. Håper på noen givende svar Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det kan da umulig være så vanskelig for deg å bruke øynene og se hva som sperrer ??? Har selv Thermaltake Xaser III kabinett og har montert mange forskjellige typer rommer og ikje opplevd noge slikt.. har du dårlig med lys så finn frem lommelykt.. ta deg ein time.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvor er det du prøver å skyve den inn? Den øverste rekka har en slik blokke ting hos meg, vet ikke hvorfor, men alt utenom den medfulgte viftekontrollen får ikke plass der.. Hvis det er det samme hos deg må du bruke en av de rekkene under.. Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Fikk det til nå, byttet til en rekke under. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 serriøs. testa du ikke det tiligere? Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jo, jeg testa det, men den ville ikke inn da Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sikker på at du ikke prøvde å dytte den inn feil vei? Med bakdelen ut liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå