cyberho Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Å fylle opp ein tb eller to går raskt på eit lan der nokon delar filmar :-) går fort d med gbLAN:P Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 setter dem opp en billig s-ata disk så blir jeg kunde ja bgynner snart å sette opp en bedriftsavtale med dem hvis dette fortsetter handler tross alt for 200 k i året Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Faen, var litt sent ute der. Hadde jeg sett denne posten litt kjappere skulle jeg kjøpt meg 4 stykker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 søren, hadde lyst på 1 TB!! men får nøye meg med det jeg har enda da.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 sagt om at netshop sida er nede..men har heldigvis rukket å bestille en 160gigger til 595 =) Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ser at hw nerdene har gått grundig til verks: "Gjeldende spesialtilbud helgen 28/8-30/8: Dessverre, da var alle diskene vi hadde til spesialpris borte, over 120 disker forsvant på noen få nattetimer :-). Beklager dette, vi forsøker å finne alternativer ASAP. Mvh Netshop." :!: Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Damn , var endel gode tilbud der nå!! Må bare ta av meg hatten for Netshop! Sikler på det coolermaster kabinettet , kan bli et godt utgangspunkt til en HTPC... nedsatt fra 995,- til 595,- er meeget bra... noen som har erfaring med de PQI minnebrikkene??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå