ZkedaR Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hadde det bare vært en S-ata disk nå så hadde jeg kjøpt en... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Såh, da var man en 200GB-disk unna 2TB. Psycho Klarer du faktisk å fylle opp disse diskene? Har rundt 110GB ledig, og det er bare fordi den ene harddisken (120GB) gikk på trynet og måtte byttes ut. Det er ikke så lenge siden jeg fikk den tilbake. Det er null problem å fylle dem opp. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det var en veldig fin pris ja! Bare så synd at jeg er blakk Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Oi, det var jo billigere enn i USA til og med! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Oi, det var jo billigere enn i USA til og med! Er det så billig med harddisk i USA ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Oi, det var jo billigere enn i USA til og med! Er det så billig med harddisk i USA ? Vel, alt er vanligvis billigere der.... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror dere at harddiskprodusentene hadde tapt litt om folk sluttet å kopiere.. familiefilmer.. og lignende? Tja, det er da ikke noe problem å fylle en terrabyte med lovlige mp3er og linux-isoer da. Det kan jo også hende du vil ha backup av diverse dvder o.l. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det var jo fint, da var 2 disker bestilt Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Western Digital Caviar Neitakk Bråkete jævelskap Hmm ok bare EN da, trenger noe å bruke når jeg rydder data... *Fikk "svakt menneske" følelse* Edit: Slengte på en Bluetooth USB knott for å ikke synke helt til bunnen Poff 1000,- mindre på den kontoen... Easy come, easy go. Endret 28. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Huff. Er alt for svak for bra tilbud. Men plassen trengs jo, så plutselig lå det to disker på bestillingen. Men men. Har levd på luft og kjærlighet frem til neste lønning pga kjøp av data stæsj før, så da skal det nok gå denne gangen også LÆRER ALDRI Lenke til kommentar
mamruoc Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er det ikke slik at det er mulig å sette diskene til en lavere fart (aka Silent Mode) slik at dem bråker mindre? Husker at IBM hadde noe slikt, er det noen som vet om Fujitsu, Seagate og WD har det??? Vuderer å bruke disse diskene i en server, men har lyst å sette diskene i lavere modus for å få mindre varmeutvikling og ikke minst støy! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Western Digital Caviar Neitakk Bråkete jævelskap Hmm ok bare EN da, trenger noe å bruke når jeg rydder data...*Fikk "svakt menneske" følelse* Tenkte det samme, "WD skal aldri inn i mine maskiner", men dette tilbudet var litt for bra. Har uansett en filserver på jobb som blir overdøvet av tatoveringsmaskiner og rock&roll-fiskeboll-musikk. Lenke til kommentar
draboda Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tror dere at harddiskprodusentene hadde tapt litt om folk sluttet å kopiere.. familiefilmer.. og lignende? Det ville jeg absolutt si... jeg hadde greid meg i lange baner med en 60GB HD hvis det ikke hadde vært for film og mp3 Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Diskene er litt små, men ser at prisen har falt KRAFTIG på 1 år, det er jo helt sykt. Hvis det hadde vært en 200GB så hadde jeg kjøpt. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Dere snakker om hvor bråkete denne disken er, men hvor mye støy er det snakk om? Er det sånn at det blir en irriterende høy lyd? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Omfg 120 disker utsolgt i løpet av natten! Jeg vurderte og bestille Lenke til kommentar
frustata Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Da var de tom. 120 disker på noen får nattetimer.... Damn, dårlig planlagt å dra på fest i går... Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Når jeg putter den i handlekurven står det at den koster 750. Er dette riktig? Samme for dere andre? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Når jeg putter den i handlekurven står det at den koster 750. Er dette riktig? Samme for dere andre? De er utsolgt... Edit: Elwiz, hvordan så du tilbudet? Stod det på førstesiden eller måtte du gå inn på harddisker'? Endret 28. august 2004 av Same- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå