Gå til innhold

160 GB på netshop til 595 -IKKE prisfeil


Elwiz

Anbefalte innlegg

Når jeg putter den i handlekurven står det at den koster 750. Er dette riktig? Samme for dere andre?

De er utsolgt...

Heisan :-). Ja, vi er nå utsolgt for de til spesialpris (vi fikk bare tak i 100 stk pluss at vi hadde 28 på lager fra før), og disse er alle borte nå dessverre. Så da må denne tilbake til normal pris igjen. Men vi leter etter alternativer, kommer nok noe annet i stedet ;)

 

Takk for oppmerksomheten

 

Mvh Netshop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren... De kommer til å gjøre oss helt Netshop-avhengige.

Kommer til å ende opp med tvangstanker om jeg til stadighet må sjekke Netshop for å passe på at jeg får med meg alle tilbuda som plutselig kan dukke opp.

 

Har en 120JB-disk fra før. Funker helt finfint her den.

:yes:

 

Hadde lyst til å bestille to, men fant ut jeg måtte moderere meg litt.

Så, endte opp med en :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg tror en av grunnen til netshop gjør det så bra er at de hører på folket, leser herhva folket ikke liker og hva dem ikke liker. Lærer av de andre web-shoppenes feil. Hardware.nos forum tror jeg indirekte er nøkkelen til suksess. Sett deg i respekt hos dem så har du et drøss av kunder som svir av ganske mye penger på data i løpet av et år og så anbefaler de kundene netshop videre til sine venner....

 

De har jo en 200 gb hardisk fra Segate som du får 200 kr i rabatt på. Det er jo like mye som du fikk på det orginale tilbudet. Tror jeg skal ha meg en slik og en pendrive, pendriven har jeg egentlig ikke bruk for men kjekk og ha

 

:D

Lenke til kommentar

13270, LaCie 250GB P3 Ekstern Harddisk Usb 2.0 kr.1.595,- (1.895,-)

den boxen trenger den strøm ifra egen forsyning eller holder det med den strømmen som usb2 gir?

 

har en box med 4 disker og da må jeg ha enten usb saker eller exstra pci kort for å få plass til flere disker.

 

EDIT:

Box Content : Hi-Speed USB cable, External AC power adapter, LaCie Utilities CD-ROM

http://www.lacie.com/se/products/product.htm?id=10097

 

..og med en vekt på Weight : 900g / 31.7 oz. så ble det ikke så veldig kult.. :(

Endret av tivolieselet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...