Fotoentusiasten Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har flere problemer med min D-Link Router, men kommer bare med det ene denne gangen. Når Routern er satt inn i nettverket så stopper den all uthastigheten min. Uten den fungere alt strålende. Jeg prøvd mange firmware, resat Routern mange ganger. Men ingen ting hjelper. Noen sm har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva mener du med at den stopper all uthastigheten din? Kan du motta men ikke sende data? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det er umulig, da får du ikke sendt confirmation packets... Du kan ikke KUN motta! Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 var det jeg mente... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hva mener du med at den stopper all uthastigheten din? Kan du motta men ikke sende data? Jeg kan motta men ikke sende data ja. Korrekt! Kan laste ned på full hastighet men kan ikke sende mail eller annen data ut når jeg har Routern tilkoblet nettverket. Tar jeg bort Routern og kjører direkte fra modemet fungerer alt greit. Tester linja mi opp mot digi sitt speedometer og måler uthastighet mellom 2 og 4 kbit. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 vel.. gjør dette. ÅPNE PORTER!!! nå som det var sagt så kan du stikke inn på dlink.com og få vite hvordan du gjør det.. De har og satt opp ei liste over de meste kjente programmene og hvilke porter de bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå