PoleCat Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Skjønner ikke hvorfor den ikke vil midtstille seg jeg. Velvel, du kan jo bruke endringen under i stilarket, da blir den også midtstilt, problemet er at dersom leservinduet blir mindre enn 700px i bredden, vil siden gradvis "forsvinne". Du vil tydeligvis ikke bruke min kode, som funket, da kan du vel nesten ikke forvente at det skal funke uten videre. div#container { background: url("http://home.no.net/oyvkjar/test/bg.gif"); border: 1px solid #000; width: 700px; margin: 0 0 0 -350px; position: absolute; top: 0; left: 50%; } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 http://dev.paradoxia.org/stuff/g0mpen.html legg til text-align: center; i body, og text-align: left; i containeren - så skal den midtstille seg i eldre IE versjoner også. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Polecat, det er ikke det at jeg ikke vil bruke din kode, og jeg setter pris på at du faktisk satte sammen din egen versjon for å hjelpe, men jeg har forandret en del på koden så kopier+lim inn ville ødelagt det jeg hadde laget, bl.a. et content switch system i php... Kan jeg bruke kodesnutten til arve, eller er den i tillegg til den du posta nå? Edit: Og der virket det! Takk Polecat og Arve Endret 29. august 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Den arve posta funker ikke til den siste jeg posta. Hadde selvsagt glemt av den text-align-greia på den forrige. EDIT: For all del, bruk din egen kode, ingenting bedre , er bare litt vanskeligere for meg å feilsøke når jeg ikke vet hva/hvordan osv. Men nå funka det jo! Endret 29. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Yay Takk for all hjelp Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) edit: *så ikke at det var en side to* Endret 31. august 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå