Daniel-r Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) - Endret 10. juni 2009 av Daniel-r Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Heisan. Du har greid å ødelegge et bilde. Har egentlig ikke noe mer å si en at det ser ut som noe lilla "gush". Bilde er rett og slett kjedelig, merkelige farger og uten noe som helst poeng! Ikke ta det personlig, men det er bare min personlige mening. Endret 27. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Må si meg enig med Waldmeister her. Bildet var jo egentlig helt greit, men etter manipuleringen ble det bare rot! Det kunne kanskje ha blitt en behagelig desktop bakgrunn hvis det hadde glatte overganger, men slik det er nå fungerer det ikke til noe. Detter er min mening da. Håper jeg ikke var altfor hard Endret 27. august 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jepp, jeg syntes også at bilde blei ødelaget.. Bilde som ikke var manipulert var helt greit.. Sorry Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du får søke om kunstnerstipend Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Orginalen såg ut som litt tilfeldig fotografering i motlys som etter mitt syn mislykkes. Synd at photoshopingen gjorde det vondt værre. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Yep. Men, du lærer så lenge du lever. Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Hei! Det originale bildet tok jeg bare for å eksperimentere, ville egentlig slette det. Var ikke heilt fornøyd me det! Men dette var jo også min første manipulasjon. Men syns ingen var for hard med meg, et slikt forum er jo her for at folk både skal få god og dårlig kritikk. Helsing Daniel Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Synes det er bra du tar til deg kritikken og en gang må jo være den første. Keep up the good work, bud! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jepp, jeg syntes også at bilde blei ødelaget..Bilde som ikke var manipulert var helt greit.. Sorry Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå