Svendsen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei Driver å leiker meg med et design her. Men når jeg legger til bg som bare skal repeters en gang i y retning og 100% i x, så blir det et ekstra felt i toppen se her: http://www.stianweb.com/sierra css: body, html { background-image: url(gfx/bg.gif); background-repeat: repeat-x; background-color: #FFFFFF; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: #000000; padding: 0px; margin-top: 30px; margin-bottom: 20px; } div#holder { width: 750px; height: 600px; margin-right: auto; margin-left: auto; border: 2px solid #000000; background-color: #FFFFFF; } ser noe hva jeg har gjort feil? Takk for svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er fordi du har satt margin-top:30px; på body og html. Dermed starter body og html 30px nedenfor viewport. Bruk padding for indre marginer Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Det er fordi du har satt margin-top:30px; på body og html. Dermed starter body og html 30px nedenfor viewport. Bruk padding for indre marginer jeg trodde jeg forsto og prøvde.... men jeg gjorde ikke det Noen med ei tskje? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Prøv å sette padding-top:30px; på body, men ikke nødvendigvis også på html. Jeg vet fra min egen side at padding på body funker fint, men på html har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Helt konge veit du det må feires med sprudlebrus (les cola ) tusen så masse takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå