Gå til innhold

The Witcher - Nytt action rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser meget lovende ut ja. Må vel testes ut når det kommer.

 

NWN2 og Dragon Age er jo også noe jeg gleder meg til, Dragon Age spesielt siden det er geniene bak NWN, Bioware, som står bak :D

 

Edit: Må også si at det var det jeg savnet mest i NWN, mer kuppert terengt. Alt ble for flatt, eneste "høyde" i terenget fikk du ved at du fikk en etasje til. Dette spillet ser ut som de har litt mer kuppert tereng.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Ja, grafikken er virkelig pen! Gleder meg jeg altså!

 

Muligens en ny vri på Dungeon Siege!

 

Basert på en fantasy forfatter's bøker? Låter bra!

Grafikken er en veldig Gothic2 aktig grafikk, som er slik at den tvinger deg til å starte spillet på nytt og på nytt igjen for å komme til det vaske-ekte fantasi-landskapet!

 

:dribble: Får vann i munnen nå! Får også lyst til å starte Gothic2 igjen! :dribble:

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart at NWN grafikken er kjedelig, grunnen er at dem bruker Tile-based system, sånn som du har i gode gamle RTS. Hver Tile representerer en liten firkant med grafikk, som du setter sammen som domino-brikker. Da vil selvsagt alt se likt ut. Grunnen til dette er at det skal være så mod-vennelig som mulig, og det krever atskillig mer talent å lage maps fra grunnen av enn å smekke sammen noen tiles.

Men Witcher har gått bort fra dette i sin aurora-version, noe som ikke kan sies å være noe annet enn genialt.

Kan vel nevne at NWN2 også kommer til å benytte seg av samme engine, men fremdeles tile-based som NWN1. Så forvent ikke for mye eyecandy på den fronten..

Endret av Roy E
Lenke til kommentar
Det er ikke så rart at NWN grafikken er kjedelig, grunnen er at dem bruker Tile-based system, sånn som du har i gode gamle RTS. Hver Tile representerer en liten firkant med grafikk, som du setter sammen som domino-brikker. Da vil selvsagt alt se likt ut. Grunnen til dette er at det skal være så mod-vennelig som mulig, og det krever atskillig mer talent å lage maps fra grunnen av enn å smekke sammen noen tiles.

Men Witcher har gått bort fra dette i sin aurora-version, noe som ikke kan sies å være noe annet enn genialt.

Kan vel nevne at NWN2 også kommer til å benytte seg av samme engine, men fremdeles tile-based som NWN1. Så forvent ikke for mye eyecandy på den fronten..

at alt så likt ut er greit i nwn...men det var lissom noe "off" med det hele...mangel på detaljer eller feil farger...noe var det iallefall... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...