ProXymus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg holder på å sette opp Courier-IMAP for en mail server men når jeg skal kompilere feiler den med denne meldingen etter en stund: Compiling tlspasswordcache.c tlspasswordcache.c:9:25: openssl/ssl.h: No such file or directory tlspasswordcache.c:10:25: openssl/err.h: No such file or directory tlspasswordcache.c:11:26: openssl/rand.h: No such file or directory make[2]: *** [tlspasswordcache.o] Error 1 make[2]: Leaving directory `/home/proxymus/src/courier-imap-3.0.7/tcpd' make[1]: *** [all] Error 2 make[1]: Leaving directory `/home/proxymus/src/courier-imap-3.0.7/tcpd' make: *** [all-recursive] Error 1 Har prøvd å installere openssl på default sted men det hjalp ikke.. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 28. august 2004 av ProXymus Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Fant ut av det... la alle openssl include filene inn på /usr/include slik: ln -s /usr/local/ssl/include/openssl /usr/include Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå