Gå til innhold

artikkel som kommer, dere kan påvirke nå


Ni kon

Anbefalte innlegg

Men hvorfor ikke da bare ligge unna istedet for å slenge en masse dritt? Du hadde gjort oss alle en tjeneste ved å endre holdningen din litt og holdt sånn tull for deg selv.

Det eneste jeg har gjort "galt" er å være litt sarkastisk. Jeg bare yter min mening og tror ikke jeg har brutt noen av hw.no sine regler. Jeg prøver bare å gi dere tips om hvordan dere kan skrive bedre og mer relevante artikkler som flere kan sette pris på.(på min egen ureflekterte og dårlig artikkulerte måte)

 

Jeg kommer hvertfall ikke med ville antakelser som alle kan se er feil. Og ditt resonemang at det er størrelsen på lommeboka som gjør at jeg ikke sitter på en FX prosessor (:!:) er også feil. Jeg vil heller skryte på meg litt og si at det er heller noe med IQ å gjøre. (Ikke at alle som kjøper en prosessor til 8000 har lav IQ... :ermm:)

 

Sett gjerne opp en poll som spør om folk er interresert i en artikkel som tar seg av "most bang for the buck, A64 3200 s754 6800GT oppsett og overklokking" så kan vi finne ut om det jeg mener stemmer.

 

EDIT: Dette er så OT at jeg ikke kommer til å svare mer. Dere vet hva jeg mener og det får vel være nok fra meg.

Gratulerer med ny powermaskin Øyvind, trist at det var så mye problemer med den i begynnelsen, men nå bør vel alt være fikset.

Endret av Gunnar_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ytelsen var 10fps mer hvor? Det skal være så at visse ting yter bedre med en rått lydkort, som feks 3DMark. I Doom III derimot tjener man ingenting på dette da prosessoren tar seg av all lyden. Men et rått system som dette burde igrunn hatt en Audigy 2 eller noe mer hårete.

I 3dmark2003 var det forskjell. Har ikke testet ut i feks. D3 men det hadde vært interessant. Forskjellen mellom et bra og dårlig lydkort(kun ytelsesmessig sett) er bare hvor stor load selve lydkortet frigir CPU'en for. De innebygde lydkortene har som regel også dårlig polyfoni i forhold til et bra lydkort.

Lenke til kommentar
Ytelsen var 10fps mer hvor? Det skal være så at visse ting yter bedre med en rått lydkort, som feks 3DMark. I Doom III derimot tjener man ingenting på dette da prosessoren tar seg av all lyden. Men et rått system som dette burde igrunn hatt en Audigy 2 eller noe mer hårete.

Hva i alle dager? JEG trodde man kjøpte lydkort for å få bedre LYD, ikke antall bilder i sekundet......... :hmm:

Lenke til kommentar
Du får ikke mer FPS, men mindre tap av FPS. Men siden det er 1-2 % på et hissigt system så ville jeg mye heller ha valgt det lydkortet som gir best lyd og lettest/best kobling til anlegg osv.

Hehe, selvfølgelig mente jeg ikke at man får mer fps av et bra lydkort, men som du sier; man mister mindre fps med et lydkort som er mindre prosessorkrevende. Men når det gjelder både lydkvalitet OG prosessorutnyttelse er de fleste separate lydkort overlegne den innebygde lyden i HK'ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...