Gå til innhold

artikkel som kommer, dere kan påvirke nå


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har først lyst til å kommentere DVD-brenner: Hvorfor ikke ND3500A? Den brenner jo dobbelt så raskt og har også dual? Er visst noen som er bedre, da denne kanskje svikter en gang iblant, men jeg husker ikke hvilke. Ellers heter det "høyttalere" med 2 t'er ( :p ). Har lyst å kommentere skjermen også, bare for å irritere, men jeg tror jeg står over...

Lenke til kommentar
den nye necen var ikke på markedet da vi bygde. den brenner bare raskere. begge her har dual layer...

 

Men finnes det dvd plater som støtter hastigheten til 3500 ?

Hm, jeg leste bare halve innlegget ditt og ikke noe mer før jeg posta ;)

 

Skrivefeilene dine skyldes sikkert at du ikke har Keytronic KT2001PRO som er det eneste dugelige tastaturet som finnes...

Lenke til kommentar
Når sist var Luft kjøling en del av "Den ultimate pc'en". Er jo ikke ultimat uten den ultimate kjøling, noe som Vapochill, eller lignende. Kanskje bare enkelt oppsett med vannkjøling. Men bra du valgte så og si den beste luft kjølern som man får kloa i om dagen da.

Genial artikkel forresten..

Jeg synes at luftkjøling av artikkelen (kanskje to versioner? en gass\vann og en luft...), uansett også bør beholdes, siden mange overclockere bruker luftkjøling, selv om de har rå til bedre.. Noe av grunne er at det er veldig gøy å eksperimentere med denne typen kjøling...

Det finnes jo egne OC rekorder, for både luft, vann og gass :yes:

 

Dess. det er veldig greit å ha den ultimate luftkjølingspcèn artikkelen også, som lesere kan se på, og så kan de prøve å få så mange av komponentene som kontoen strekker til. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...