Ni kon Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Slettet. Alle kommentarer vil bli lagt vekt på i den endelige artikkelen... Skal prøve å få denn ut i neste uke Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 er det ikke kommet en ny nec som er betydelig raskere på dl, 3510 eller.no dette hørtes ut som milliadæren Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Det er ny Nec ute nå, men den var ikke ute når vi bygde Skal nevne dette... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 japp, dog ikke det jeg ønsket å høre. Ønsker å høre hva dere kunne tenke en slik artikkel skal inneholde.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har først lyst til å kommentere DVD-brenner: Hvorfor ikke ND3500A? Den brenner jo dobbelt så raskt og har også dual? Er visst noen som er bedre, da denne kanskje svikter en gang iblant, men jeg husker ikke hvilke. Ellers heter det "høyttalere" med 2 t'er ( ). Har lyst å kommentere skjermen også, bare for å irritere, men jeg tror jeg står over... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 den nye necen var ikke på markedet da vi bygde. den brenner bare raskere. begge her har dual layer... Men finnes det dvd plater som støtter hastigheten til 3500 ? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 den nye necen var ikke på markedet da vi bygde. den brenner bare raskere. begge her har dual layer... Men finnes det dvd plater som støtter hastigheten til 3500 ? Hm, jeg leste bare halve innlegget ditt og ikke noe mer før jeg posta Skrivefeilene dine skyldes sikkert at du ikke har Keytronic KT2001PRO som er det eneste dugelige tastaturet som finnes... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 eller kanskje det skyldes at jeg sitter med to kompiser her: Jim og Jack... Noen som ønsker at jeg skal belyse noe spesielt i en slik artikkel? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Dette blir nok en flott artikkel, men jeg savner en begrunnelse på hvorfor dere valgte akkurat det hovedkortet. De andre hovedkomponentene er jo begrunnet. Endret 27. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Når sist var Luft kjøling en del av "Den ultimate pc'en". Er jo ikke ultimat uten den ultimate kjøling, noe som Vapochill, eller lignende. Kanskje bare enkelt oppsett med vannkjøling. Men bra du valgte så og si den beste luft kjølern som man får kloa i om dagen da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 skal skrive litt mer på de enekelte valgene. takk for tilbakemelding. annet vi bør belyse? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 En flott artikkel ja! Enig med Holgerludvigsen, kanskje begrunne litt mer rundt hovedkortet. Jupp, finfint. Ellers så er det ikke så mye mer å si, tror jeg. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Et drømmesystem bør bestå av to systemer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 kunne ikke bygge to systemer da jeg måtte kjøpe det jeg bygde. Har ikke råd til å lage to slike artikler:) men tar vi en kronerrulling skal jeg lage en artikkel på intel system også Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er ny Nec ute nå, men den var ikke ute når vi bygde Skal nevne dette... er en benq dual layer brenner som skal være bedre siden dual layer cdne som er brent er mer kompatible. husker ikke navnet men prisen var på ca 1200. den skulle altså være bedre enn nec 3500 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 annet vi bør belyse? Siden en artikkel om super-PC-en vil fort bli utdatert, er det nok viktig å fortelle om hvordan det generelt er å bygge og bruke det som er best, uavhengig av spesifikasjonene. Jeg synes at det kommer godt ut av dette utkastet, men husk det når du gjør den ferdig. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 3dmark03 og superPi er viktig for mange tror jeg.Monteringen/problemer med det er også noe jeg kunne tenkt meg og lese om.Skjerm er også ett hot emne om dagen.Det er mange som vurderer å kjøpe seg ny tror jeg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Når sist var Luft kjøling en del av "Den ultimate pc'en". Er jo ikke ultimat uten den ultimate kjøling, noe som Vapochill, eller lignende. Kanskje bare enkelt oppsett med vannkjøling. Men bra du valgte så og si den beste luft kjølern som man får kloa i om dagen da. Genial artikkel forresten.. Jeg synes at luftkjøling av artikkelen (kanskje to versioner? en gass\vann og en luft...), uansett også bør beholdes, siden mange overclockere bruker luftkjøling, selv om de har rå til bedre.. Noe av grunne er at det er veldig gøy å eksperimentere med denne typen kjøling... Det finnes jo egne OC rekorder, for både luft, vann og gass Dess. det er veldig greit å ha den ultimate luftkjølingspcèn artikkelen også, som lesere kan se på, og så kan de prøve å få så mange av komponentene som kontoen strekker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå