EspenFaale Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 21:26, trn100 skrev:Trodde forbrukerrådet var til for oss forbrukere jeg???? Hei! Det er Forbrukerombudet vi har hatt kontakt med i denne saken, men begge har jo sånn sett samme mål - å ivareta forbrukerens interesser. Argumentasjonen fra Forbrukerombudet er at dette er til forbrukerens eget beste, da han slipper å risikere pengene om forhandleren skulle vise seg å være useriøs (eller på konkursens rand for den saks skyld). Vi argumenterte lenge og vel for at vi burde kunne tilby dette som et alternativ til de som ville slippe oppkravsgebyret, men svaret på det var at da la vi unødig press på kunden til å velge en billigere og mindre sikker løsning, så...men vi forsøkte da i hvertfall... Quote: Hmmm, kan jo tenkes de må ta hensyn til butikker som ikke er like seriøse som dere... Jeg skjønner i og for seg prinsippet i Forbrukerombudets tankegang, men jeg mener fremdeles at kunden selv skulle få lov til å velge hvilken betalingsmåte de foretrekker. Quote: Dere er forresten litt for kjappe noen ganger! Tenkte jeg skulle putte på en Silent Viking på den bestillingen jeg sendte på Lørdag. men den var allerede effektuert... Hehe - vel, mange av kundene skulle nok ønske at varen helst ble sendt dagen før de bestilte, så det kan bli vanskelig å treffe innertier hos alle i det henseende :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hehe, litt positivt at dere sender så fort. Mulig fler her har erfart at "å slenge med en sånn også siden jeg først er igang" fort blir dyrt ! Ja, mens vi først har deg her Espen, (håper at dette ikke blir for off-topic) vil et vanlig dual-cpu hovedkort tåle vekta av to litt større kjølere? To silentViking eller Thermaright AX7 på ett kort er MYE syns nå jeg :wink: Tåler de å sitte montert i en vanlig towerkasse, eller bør hovedkortet ligge ? Btw : er de dropsa kjøpt på Svinesund? Mener at jeg har sett sånne inne på den blå godis-sjappa(med porr på bakrommet) ved siden av EuroCash.. Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 01:48, ufo skrev:Ja, mens vi først har deg her Espen, (håper at dette ikke blir for off-topic) vil et vanlig dual-cpu hovedkort tåle vekta av to litt større kjølere? To silentViking eller Thermaright AX7 på ett kort er MYE syns nå jeg :wink: Tåler de å sitte montert i en vanlig towerkasse, eller bør hovedkortet ligge ? Det skal ikke være noe problem så lenge kabinettet ikke blir dunket hardt i gulvet eller mottar støt på annen måte... Quote: Btw : er de dropsa kjøpt på Svinesund? Mener at jeg har sett sånne inne på den blå godis-sjappa(med porr på bakrommet) ved siden av EuroCash.. Joda, karamellene bestiller vi fra Sverige...dog ikke Svinesund :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå