Gå til innhold

Microplex ruler!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, mange har sagt, men etter den service'n jeg har opplevd må det bare sies igjen;

Microplex rocker lista av webshoperfaringer.

Fant dem ikke under webshop erfaringer forresten, skulle likt å gi dem en syv'er :grin:

Lenke til kommentar

Sier meg også enig at Microplex yter meget god service. Bl.a svarer de ganske raskt på de e-mailforespørslene jeg har sendt til dem, iallefall er dette min erfaring.

Men - bor du i Stavanger-området, og erger deg over den høye portoen som kommer med postordrekjøp, så ta en tur innom Obs! på Mariero..! De samarbeider bl.a med Microplex, og tar inn mange av varene Microplex har til nesten samme pris (4-6 kroner dyrere for en Silent Viking). Men beste av alt, man slipper portoen :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Microplex er en bra butikken ja

har bestilt der 4-5 ganger nå og det er alltid drops med i pakken :smile: + de svarer kjapt på email hvis det er noe du lurer på, og bryr seg om kundene.. lurer på hvor mange drops jeg får når jeg bestiller koolance om noen dager :smile:

Lenke til kommentar

Må bare henge meg på skrytetråden som microplex sikkert leser med et bredt smil :grin: Digger butikken selv :wink:

Men la oss ikke håpe butikken blir dårli dets flere kunder som kommer og enkeltpersoner ikke blir like godt behandlet som nå.

Keep up the good work Microplex!

Lenke til kommentar

Microplex burde være snille... de tar seg VELDIG godt betalt for sine produkter og å sende det.

Vet ikke om noen som tar så mye som de tar

ekspedisjonsgebyr og frakt.

Hva gjelder ostepopen det refereres til så er det faktisk mye det samme som er i ostepop-pakken.. forskjellen ligger i at de har ostepulver på.. ganske sjukt..

ånei... det er ikke de hvite isopor-greiene som er det, men de litt off-white som ofte kommer med skjermer og sånn..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-23 05:24, trn100 skrev:

Håper imidlertid de får løst problemet med postoppkrav... Synes det var mye greiere å overføre penger direkte...

Du er ikke alene om det, men som jeg har nevnt i en tidligere tråd satt dessverre Forbrukerombudet foten ned for forskuddsbetaling, så inntil utviklerne av økonomisystemet vi bruker får gjort seg ferdig med VISA-integreringen blir det dessverre kun postoppkrav vi kan tilby :sad:

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-23 20:35, olaeirik skrev:

Microplex burde være snille...

Er vi ikke det da? :wink:

Quote:

de tar seg VELDIG godt betalt for sine produkter

Huff da - hva er det du synes vi tar oss for godt betalt for?

Quote:

og å sende det. Vet ikke om noen som tar så mye som de tar ekspedisjonsgebyr og frakt.

Vårt system beregner automatisk samlet vekt på ordren samt hvilken postsone kunden bor i i forhold til oss, så det vi krever inn i frakt og oppkravs er det samme vi selv betaler videre til Posten.

Hva gjelder ekspedisjonsgebyr forsøkte jeg å forklare dette i denne tråden men jeg vet ikke om du fikk med deg innlegget mitt? :smile:

--

mvh

Espen Faale

Lenke til kommentar

EspenFaale skrev (2002-06-23 20:46):

Du er ikke alene om det, men som jeg har nevnt i en tidligere tråd satt dessverre Forbrukerombudet foten ned for forskuddsbetaling, så inntil utviklerne av økonomisystemet vi bruker får gjort seg ferdig med VISA-integreringen blir det dessverre kun postoppkrav vi kan tilby

Trodde forbrukerrådet var til for oss forbrukere jeg????

Hmmm, kan jo tenkes de må ta hensyn til butikker som ikke er like seriøse som dere...

Dere er forresten litt for kjappe noen ganger! Tenkte jeg skulle putte på en Silent Viking på den bestillingen jeg sendte på Lørdag. men den var allerede effektuert... :smile:

Savner det uansett!

[ endret av trn100 den 2002-06-24 21:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...