Rafael Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Joda.. Microplex er Norges beste webshop Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Vel, mange har sagt, men etter den service'n jeg har opplevd må det bare sies igjen; Microplex rocker lista av webshoperfaringer. Fant dem ikke under webshop erfaringer forresten, skulle likt å gi dem en syv'er Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Sier meg også enig at Microplex yter meget god service. Bl.a svarer de ganske raskt på de e-mailforespørslene jeg har sendt til dem, iallefall er dette min erfaring. Men - bor du i Stavanger-området, og erger deg over den høye portoen som kommer med postordrekjøp, så ta en tur innom Obs! på Mariero..! De samarbeider bl.a med Microplex, og tar inn mange av varene Microplex har til nesten samme pris (4-6 kroner dyrere for en Silent Viking). Men beste av alt, man slipper portoen :smile: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 15:04, EviLEddiE skrev:Men - bor du i Stavanger-området, og erger deg over den høye portoen som kommer med postordrekjøp, så ta en tur innom Obs! på Mariero..! Been there, done that. Opptil flere ganger :smile: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 bestillte meg mouse skates og musmatte (+ noe annet stasj). (gleder meg til drops) :smile: Lenke til kommentar
Yman Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Microplex er grei nok men hvorfor går dere ikke på kiosken hvis dere er godtesjuk? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 16:26, Yman skrev:Microplex er grei nok men hvorfor går dere ikke på kiosken hvis dere er godtesjuk? Hvorfor gidde det visst man kan sitte foran pc'en?? Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Microplex er en bra butikken ja har bestilt der 4-5 ganger nå og det er alltid drops med i pakken :smile: + de svarer kjapt på email hvis det er noe du lurer på, og bryr seg om kundene.. lurer på hvor mange drops jeg får når jeg bestiller koolance om noen dager :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg ga karamellen til lillebroren min jeg... Etterpå beinan rundt i huset med en løstann i karamellen. Æsssjjj, blødd ned og jævlig . Men servicen er upåklagelig, dem sender alle ting veldig fort og gjør alt slik det skal gjøres. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Sendte en mail og tipsa dei om Lazer LEDs`a for en månad siden, fikk mail dagen etter der det stod "Vi skal se hva vi kan gjøre". Nå har de jaggu meg tatt de inn.. utrulig, men sant. Jeez Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 God erfaring med dem. Skal bestille koolance der jeg også og forhåpentligvis klokke 2,4 nw dyret litt nærmere 3 Ghz. Karamellen har jeg ikke smakt på for jeg har en liten fobi mot å prøvesmake ting. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Må bare henge meg på skrytetråden som microplex sikkert leser med et bredt smil Digger butikken selv :wink: Men la oss ikke håpe butikken blir dårli dets flere kunder som kommer og enkeltpersoner ikke blir like godt behandlet som nå. Keep up the good work Microplex! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Knut Erik og gutta er bare best! :smile: Håper imidlertid de får løst problemet med postoppkrav... Synes det var mye greiere å overføre penger direkte... [ endret av trn100 den 2002-06-23 05:29 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Bare kos å handle fra Microplex. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Funker det med Visa Electron, eller kun med "vanlig" VISA? Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Microplex burde være snille... de tar seg VELDIG godt betalt for sine produkter og å sende det. Vet ikke om noen som tar så mye som de tar ekspedisjonsgebyr og frakt. Hva gjelder ostepopen det refereres til så er det faktisk mye det samme som er i ostepop-pakken.. forskjellen ligger i at de har ostepulver på.. ganske sjukt.. ånei... det er ikke de hvite isopor-greiene som er det, men de litt off-white som ofte kommer med skjermer og sånn.. Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 05:24, trn100 skrev:Håper imidlertid de får løst problemet med postoppkrav... Synes det var mye greiere å overføre penger direkte... Du er ikke alene om det, men som jeg har nevnt i en tidligere tråd satt dessverre Forbrukerombudet foten ned for forskuddsbetaling, så inntil utviklerne av økonomisystemet vi bruker får gjort seg ferdig med VISA-integreringen blir det dessverre kun postoppkrav vi kan tilby :sad: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 20:35, olaeirik skrev:Microplex burde være snille... Er vi ikke det da? :wink: Quote: de tar seg VELDIG godt betalt for sine produkter Huff da - hva er det du synes vi tar oss for godt betalt for? Quote: og å sende det. Vet ikke om noen som tar så mye som de tar ekspedisjonsgebyr og frakt. Vårt system beregner automatisk samlet vekt på ordren samt hvilken postsone kunden bor i i forhold til oss, så det vi krever inn i frakt og oppkravs er det samme vi selv betaler videre til Posten. Hva gjelder ekspedisjonsgebyr forsøkte jeg å forklare dette i denne tråden men jeg vet ikke om du fikk med deg innlegget mitt? :smile: -- mvh Espen Faale Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 EspenFaale skrev (2002-06-23 20:46): Du er ikke alene om det, men som jeg har nevnt i en tidligere tråd satt dessverre Forbrukerombudet foten ned for forskuddsbetaling, så inntil utviklerne av økonomisystemet vi bruker får gjort seg ferdig med VISA-integreringen blir det dessverre kun postoppkrav vi kan tilby Trodde forbrukerrådet var til for oss forbrukere jeg???? Hmmm, kan jo tenkes de må ta hensyn til butikker som ikke er like seriøse som dere... Dere er forresten litt for kjappe noen ganger! Tenkte jeg skulle putte på en Silent Viking på den bestillingen jeg sendte på Lørdag. men den var allerede effektuert... :smile: Savner det uansett! [ endret av trn100 den 2002-06-24 21:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå