Øystein.F. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Så har den viktigaste høsten for Xbox tjuvstarta. I løpet av dei neste månadane kjem endeleg dei spela du har sett, lest om, og høyrt mange fantastiske ting om. Sudeki er eit av desse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvorfor skal den fordømte anmeldelsen være på fordømt nynorsk?!? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Fordi vi i Gamer.no bryr oss fordømt lite om at visse folk ikkje er i stand til å oppfatte at vi faktisk har to skriftspråk i Norge, og at nokre få av oss faktisk set pris på å få lese i det minste ein og anna artikkel på det fordømte morsmålet vårt. Fint om dykk kjem med nynorsk-meiningar i ein anna tråd. Så lar vi denne tråden omhandle spelet Sudeki, og omtala av Sudeki. Ikkje kva skriftspråk dykk likar eller ikkje likar å lese. Ha ei riktig fin helg Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bingo, Øystein! Synes Sudeki fortjener bedre enn 8 i grafikk... Det har fått minst 9 i de fleste andre anmeldelser. Grafikken er jo nesten perfekt, du kan ikke forlange mer av et Xbox-spill. Det er kanskje noen små framerate-problemer iblant, men jeg synes nå likevel det har fortjent en 9'er i grafikk. Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvorfor skal den fordømte anmeldelsen være på fordømt nynorsk?!? OT:Enig der, men det er jo ett nasjonal språk så i det er ingen egentlig grunn til å klage , but anyway bra anmeldelse litt kjip på grafikk karakteren som andre har nevnt ,men ellers bra gjennomført anmeldelse Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Grunnen til at grafikk ikkje får meir enn åtte er blandt anna at designen på diverse karakterar (omtrent alle menneske du møter) er mindre enn tilfredstillande. Design er også viktig når det kjem til grafikken, ikkje kun tekniske prestasjonar. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det stemmer at designen på karakterene er litt spesiell, en slags blanding av "vanlig" og anime. Men cartoon-stilen i Zelda Wind Waker stoppet ikke spillet fra å få en 10'er i grafikken, gjorde det vel? Så jeg ser ingen grunn til at anime-stilen i Sudeki skal trekke scoren ned. Hvis du tenker på at de forskjellige karakterene ikke er varierte nok, synes jeg også dette er litt merkelig... Det er ihvertfall ikke noe jeg legger spesielt merke til når jeg spiller det. Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Forskjellen er at der hvor Zelda-figurene er stilige, så er mange av karakteren og miljøene i Sudeki rett og slett glorete og billige kopiet av det japanerne får til (i for eksempel Zelda). Lenke til kommentar
Heales Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Så lenge omtalene ikke kommer på samisk ser jeg ingen grunn til å klage Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Ikkje misforstå, eg har absolutt ingen ting imot Japansk stil. Tvert imot, eg er stor fan av den, men designen i Sudeki framstår meir som ein billig kopi, dei får det ikkje heilt til, og det ser ein godt. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ok, det er mest smak og behag egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg