Suppelars2k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sentrum er for meg det samme som Karl-Johan, Stortorvet, Egertorget etc. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sentrum er for meg det samme som Karl-Johan, Stortorvet, Egertorget etc. er litt Off Topic, så la oss droppe det. Kjenner en som har kolonihage på Sogn da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er ikke Majorstuen sentrum kanskje? Nei. Majorstua er sentrum-vest og Grønland er sentrum-øst. På majorstua finner du de dyreste butikkene, og på Grønland finner du Fretex. begge er områder med mye butikker, men siden det ikke er så mange utesteder der, kan man vel ikke kalle det sentrum. Det er iallefall min definisjon. Bare helt tilslutt; jeg er forsåvidt enig i din beskrivelse. Men det er da meg bekjent FreTex på Majorstuen også Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er ikke Majorstuen sentrum kanskje? Nei. Majorstua er sentrum-vest og Grønland er sentrum-øst. På majorstua finner du de dyreste butikkene, og på Grønland finner du Fretex. begge er områder med mye butikker, men siden det ikke er så mange utesteder der, kan man vel ikke kalle det sentrum. Det er iallefall min definisjon. Bare helt tilslutt; jeg er forsåvidt enig i din beskrivelse. Men det er da meg bekjent FreTex på Majorstuen også Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Da har jeg flytta inn (Y) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Da har jeg flytta inn (Y) Gratulerer så mye Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hei og hopp! Skal flytte ned til Oslo for studere og har fått tildelt studenthybel på Sogn Studentby. Jeg er ikke kjent i Oslo og håper at det er noen her på forumet som kan hjelpe meg :-) Hvordan kommer jeg til Sognsveien 85 med t-bane el. lignende offentlig kollektivtransport? Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 2 alternativer, tbane linje 5 eller 3 til ullevål stadion, og så gå 5 minutter, forbi ullevål stadion på høyre hånd, videre over veien, forbi den store skolen på venstre hånd, og så kommer du til sognsveien og studentbyen. Eller, ta buss linje 22/25 fra majorstuen (disse går ofte) til Yrkesskolen, gå videre oppover bakken og første til høyre inn rolf stenersens alle. Bortover der et par 100 meter og så er du framme . Lenke til kommentar
sete Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Tusen takk! Kommer til 'staden på mandag, blir spennende gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå