GullCs Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei! Jeg er ny her på forumet! Det Jeg lurte på er om det er noen som kunne tenke seg og joine [N.S]? N.S sår for Norske Soldater. Vi er 2 stk i clanen. Dei er: Nero (Meg) (Leder) (17 år), GeNeRaL (Leder) (14 år). Clanen kommer til og spille Public og pcw. Aldersgrense for og vere med i clanen er 14 år. Vi vill ha 4 medlemmer til i clanen , og dei beste kommer inn. Du bør også vere ganske god for og joine. Vi har kansje tenkt og lage hjemmeside og egen Clan Film (i Cs). Noe mer du lurer på? Send meg en pm eller helst en msn på: [email protected] (Jeg er ikke 14 år fordet om det står spill_14 ) Takk på forhånd Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er gjerne med jeg. Eneste minus er at jeg ikke har mic Men skal bestille nytt lydkort ASAP Dvs . denne-neste uke Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg har vel alt som skal til for å joine klanen deres... En del små skills (og litt luck ), lyd, mic, Teamspeak, steam, irc, msn osv osv! Kunne tenkt meg å joine, siden jeg hopper inn og ut av klaner hele tiden, og er for øyeblikket ledig, og ikke opptatt i noen cs klaner... Jeg har fixa deg i lista mi på msn, så det er bare å "accept this person bla bla bla" så kan vi snakkes! Endret 27. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
GullCs Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) ja vi får tryout dere i neste uke skal på linketreff i helga EDIT:trya en nå nå er vi 3 i clanen. Endret 27. august 2004 av GullCs Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kanskje jeg skal trye? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hei! Jeg er ny her på forumet! Det Jeg lurte på er om det er noen som kunne tenke seg og joine [N.S]? N.S sår for Norske Soldater. Vi er 2 stk i clanen. Dei er: Nero (Meg) (Leder) (17 år), GeNeRaL (Leder) (14 år). Clanen kommer til og spille Public og pcw. Aldersgrense for og vere med i clanen er 14 år. Vi vill ha 4 medlemmer til i clanen , og dei beste kommer inn. Du bør også vere ganske god for og joine. Vi har kansje tenkt og lage hjemmeside og egen Clan Film (i Cs). Noe mer du lurer på? Send meg en pm eller helst en msn på: [email protected] (Jeg er ikke 14 år fordet om det står spill_14 ) Takk på forhånd Jeg har 3 stykker her som vil joine... Heh, rart at de ville joine egentlig... For de var SYYKT gode, og owna serveren hele tiden, mens jeg har aldri vært så dårlig! Men, hvor mange er det som har joina nå da? Som sagt, er de meget gode, og verd å ha med! Kontakt meg på msn, så gir jeg deg adressa deres! En av dem vil helst ha en try i morgen... Tror du det kan fikses? Endret 12. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Sondre H Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei!!! jeg har lyst å joine clanen jeg har lagt deg til på msn så d er bare å akseptere meg [email protected] jeg har mic,irc og ventrilo osv.lurer på om jeg kan få en try snarest mulig!!!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 haha, jeg og noen andre hadde [N.S] som klan før, bare det sto for: Norwegian Soldiers men det er en stund siden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå