EG-s Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har en gmail adresse som har ligget ubrukt, men tenkte å få den til å fungere med operas mailklient. vært inn på operas forum og prøvd programmet freepops, men får stadige errors. yahoo kontoer går greit, men ikke gmail. noen andre her som har fått det til med noen pop programmer? Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Gmail er kun en webmail - har ikke støtte for pop3 og smtp (var hvertfall det sist jeg sjekket) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Gmail er som Hotmail, kun webmail (Med mindre du har betalt for Hotmail da..) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sorry m8, som de andre over sier... itno pop3 på deg. Men www.spymac.com har støtte for det om du trenger 1gb's Email server. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 yup.. men vet om folk som har fått til pop programmer til å funke med operas m2 mail.. bare synd at det de har gjort ikke funker for meg. så lenge er gmail ubrukelig, siden jeg ikke gidder å bruke ie for å sjekke mail hehe Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du kan forresten bruke gmail som pop. Last f.eks. denne som du må ha i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Gmail er som Hotmail, kun webmail (Med mindre du har betalt for Hotmail da..) Høh? Har en Hotmail-konto (gratis) som jeg bruker via POP3... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du bruker den sikkert via Outlook Express som har en egen hotmail-import funksjon. Det er ikke pop3. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Opera får støtte for Gmail i sin nye verson. Se her i PCworld Endret 28. august 2004 av Tommy Dreamer Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Firefox støttet Gmail intil for noen dager siden, nå kommer jeg bare inn med IE Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Opera får støtte for Gmail i sin nye verson. Se her i PCworld ja. leste om det. ser ut til at en må vente, eller prøve de andre programmene som nevnes på operas forum. freepops ser ikke ut til å funke her. http://www.scss.com.au/family/andrew/o7/gmail/ Endret 28. august 2004 av EG-s Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hm, fikk gmail til å fungere med operas mail klient.. gjorde en dum feil.... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Firefox støttet Gmail intil for noen dager siden, nå kommer jeg bare inn med IE Fungerer fint her... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Firefox støttet Gmail intil for noen dager siden, nå kommer jeg bare inn med IE Kommer helt fint inn på Gmail med Firefox. Bruker Firefox med Gmail notifier extension. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Da er det nok bare meg da...Installerte nylig en Extension i Firefox, kanskje denne har noe med saken å gjøre EDIT: Slik ser feilmeldingen ut: Feilmelding Endret 28. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå