^ole Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som har Antec Sonata eller Thermaltake Xaser Tsunami VA3000BNA??? Hadde tenkt å kjøpe meg et stille kabinett, antec sonata. Men har sett litt negativ erfaring på produktguide. Kommentarer som dette: "Langt fra så lydløs som påstått. Luftsug støy ? Kabinettviften støyer. Litt liten - 42 cm høy utvendig" "Ulemper: Hvis du blir hekta på stillhet så: Må du ha ny psu. For de som er hekta på stillhet, finnes det cabinetter som er mer modifiserings vennlige." + en lang kommentar til se produktguide>kabinett>antec>sonata Noen som har antec kabinettet? lurer veldig på det der luftsug støyet, om kanskje luftfilteret gjør at kabinettet bråker... I ettertid så har jeg sett på Thermaltake kabinettet, ser ut som et veldig bra kabinett men er det like rolig som antec??? noen som har thermaltake kabinettet? ps. har forresten et ASUS A7n8X - Deluxe HK Noen som har noen gode råd og erfaring??? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 overklokking.no skal teste ut TT tsunami kabinettet.. det sa dem i hvertfall til meg i en mail... du får lese hva de har å si ;p Lenke til kommentar
^ole Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 ok får sjekke det ut Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hvis du går på www.3dgameman.com så finner du en video review av Thermaltake tsunami kabinettett..... Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 direktelink: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cas...sunami/pg3.html overklokking.no har ikke testa det ennå, de SKAL teste det... Lenke til kommentar
^ole Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 noen som har en mening om jeg burde kjøpe Antec Sonata eller Thermaltake Xaser Tsunami VA3000BNA??? Lenke til kommentar
honner Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 noen som har en mening om jeg burde kjøpe Antec Sonata eller Thermaltake Xaser Tsunami VA3000BNA??? Uten tvil Thermaltake! Har et selv og er meget fornøyd. Har veldig god kjøling og viftene bråker ikke mye i det hele tatt Lenke til kommentar
erik blodøks Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Antec Sonata var på min liste også...etter nøye scanning av tester (med hovedvekt på støy), kom jeg fram til at Antec SLK3700BQE var det beste valget. Mitt er underveis, så desverre har jeg ingen erfaring ennå.. Sjekk www.silentpcreview.com --> sistnevnte kommer bedre ut enn Sonata, og det er rimeligere. Regner med at man må skifte strømforsyningen etterhvert, men det er no prob. Lenke til kommentar
erik blodøks Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Forøvrig er ikke Antec SLK3700BQE noe vakkert skue, men hvis du er som meg er det STILLHET i fokus . Utseende skal man fikse selv! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Antec SLK3700BQE er en sikker vinner! Mye bedre en Sonata, skal lage en liten worklog på overklokking.no når jeg kommer igang med mitt Prosjekt... Så følg med :o) /Cyrus Lenke til kommentar
erik blodøks Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Gode ting! Gleder meg svært så mye til mitt ankommer, slik at min kjære lille shuttle-støybombe kan få hvile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå