Gå til innhold

beste fiende

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-23 18:40, TVPR skrev:

Argh, jeg sklir off-topic hele tida.. ok, de verste er Duriel (D2), loper (RTCW (de beinløse tullingene som flyr rundt på hendene med tesla-reaktor i skrittet, litt vel vanskelig å ta de første)), tysk kystforsvarslinje ved Omaha beach (MOHAA), Beheaded Kamikaze (SSSS2, grusom psykologisk effekt), ALIEN!!!! (AvP-spillene, DEN er skummel den), og Bonewalkers (Morrowind).

ja de looper greiene glemte jeg, de er fæle, og den første gangen er den værste. du møter 3 av dem samtidig, og du må drepe den første uten venom...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Värste fiende ever er helt klart "the butcher" i det förste diablo!! jeg hörte bare "fresh meet" skvatt som ****.. trur ä sleit me han en måned.. för ä fant ut å kaste en firewall med min fighter å bare lukke döra igjen!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 19:31, zaico skrev:

Värste fiende ever er helt klart "the butcher" i det förste diablo!! jeg hörte bare "fresh meet" skvatt som ****.. trur ä sleit me han en måned.. för ä fant ut å kaste en firewall med min fighter å bare lukke döra igjen!!

true true!

Lenke til kommentar

Etter litt omtanke så vil jeg forandre min beste fiende..... Selv om du aldri slåss mot henne i MGS2 må hun ha vært den desidert værste og slåss mot hvis du måtte, sier bare: "Fortune"

Ei dame som kuler ikke biter på og går rundt med en gunner stor som f...(det er laseren som gamle metal gear gikk rundt med)

Vamp er den råeste men Fortune er den værste:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...