fat_guy Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 18:40, TVPR skrev:Argh, jeg sklir off-topic hele tida.. ok, de verste er Duriel (D2), loper (RTCW (de beinløse tullingene som flyr rundt på hendene med tesla-reaktor i skrittet, litt vel vanskelig å ta de første)), tysk kystforsvarslinje ved Omaha beach (MOHAA), Beheaded Kamikaze (SSSS2, grusom psykologisk effekt), ALIEN!!!! (AvP-spillene, DEN er skummel den), og Bonewalkers (Morrowind). ja de looper greiene glemte jeg, de er fæle, og den første gangen er den værste. du møter 3 av dem samtidig, og du må drepe den første uten venom... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Værste fienden jeg vet er counterterroristene i counterstrike på serveren som heter badass 10 mbit. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Värste fiende ever er helt klart "the butcher" i det förste diablo!! jeg hörte bare "fresh meet" skvatt som ****.. trur ä sleit me han en måned.. för ä fant ut å kaste en firewall med min fighter å bare lukke döra igjen!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 19:31, zaico skrev:Värste fiende ever er helt klart "the butcher" i det förste diablo!! jeg hörte bare "fresh meet" skvatt som ****.. trur ä sleit me han en måned.. för ä fant ut å kaste en firewall med min fighter å bare lukke döra igjen!! true true! Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 facehugger i avp1...du hørte et biip,så skrapelyden av den...faen jeg hata det dyret,umulig og finne i tide. avp2 var skuffende kjedelig,ikke noe grøss og var ikke nattblind,som man konstant var i 1´erne Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vamp i MGS2 var vanvittig kul, både stilen, utseende og hvordan han var å slåss mot. Bare synd han ikke var sistebossen, for røske svingende. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Etter litt omtanke så vil jeg forandre min beste fiende..... Selv om du aldri slåss mot henne i MGS2 må hun ha vært den desidert værste og slåss mot hvis du måtte, sier bare: "Fortune" Ei dame som kuler ikke biter på og går rundt med en gunner stor som f...(det er laseren som gamle metal gear gikk rundt med) Vamp er den råeste men Fortune er den værste:) Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Husker best gode gamle Super Nintendo bossene. Slet lenge med bossen på Donkey Kong x (husker ikke hvem det var).Og Turtles feteste 2 player spillet ever!Kaste folk i ruta omg det var kult.Siste bossen der var oxo ille! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Beste fiende er desidert de ***** blokkene i Tetris. Bossen er så sinnsykt vanskelig!!! Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Eliteguard i NOLF var ganske morsomme :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå