tjalla Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Som mange andre sier her så er nå kamikaze-folka noe av det jevligste. En kar er ikke så jævli men når det stormer 40 mot deg så sliter du. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 jeg syns jo HL var det skummleste fram til jeg hadde prøvd Undying, der var det ikke bare en/et monster som var vanskelig, men alt. Ikke let å stå og kjempe når *springer* halvslengt nedover gangene uten mål men masse mening.... Alt i Doom + 2 og Quake + 2 gikk jo ganske lett. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Ellers tror jeg Doom3 videoen gir noen hint om den kommende første, andre, tredje, fjerde, femte,...,[sett inn antall forskjellige monster i doom3 her] - plassen for skumleste monster. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: var ikke så vanskelig, men fy å skummel den var! Kan huske jeg bøyde meg nærmere skjermen for å komme unna når jeg løp de siste metrene for å komme i trygghet. En gang ble jeg hogga av den og jeg fikk nesten nakkesleng fordi jeg røkka til akkurat som jeg var truffet IRL. Half-life må være det skumleste spillet jeg noen gang har spilt Hehe du burde prøve Alien vs Predator, spille som marines, da er aliene de verste dyra i noe spill noen sinne, ikke er de særlig mange, ikke tåler de særlig mye, men så utrolig jævlig det er å møte på de i en mørk gang. AtW Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 10:54, As}{antii skrev:Som mange andre sier her så er nå kamikaze-folka noe av det jevligste. En kar er ikke så jævli men når det stormer 40 mot deg så sliter du. Ja, ja, ja, ja, MEN. den er ikke langt nær så vanskelig som super soldiern. Foresten hører du dem komme på lang avstand og ett skudd fra revolvern dør de av, så 40 er ikke ett problem. hvis du skal få dem til åvirke vanskelig så må de være så mange som på denne gress sletta før den siste bossen i ss2. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Åja glemte alien vs predator 2 håhå dessa alien tingene er jævlige på noen brett! værste er å spille marine for da er du en "hunted" liksom, der du løper rundt me flashlighen og nattsynet som varer i 30 sec! pred er frakkest siden han ser alt og er cloacked! Det er stemmning i det spillet! det må jeg si! Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Den 2002-05-27 11:06, JoKr skrev: jeg syns jo HL var det skummleste fram til jeg hadde prøvd Undying, der var det ikke bare en/et monster som var vanskelig, men alt. Har fukt i bukse foran og bak etter sene netter med Undying og hodetelfoner!!! Kanskje ikke det vanskeligste, men et av skumleste.... Må si meg enig i at 40 selvmordbombere er en vrien affere, men lettere enn å få lyden ut av skallen igjen etter noen timer med SS/SS2... Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Den 2002-05-27 11:06, JoKr skrev: jeg syns jo HL var det skummleste fram til jeg hadde prøvd Undying, der var det ikke bare en/et monster som var vanskelig, men alt. ......... Har fukt i bukse foran og bak etter sene netter med Undying og hodetelfoner!!! Kanskje ikke det vanskeligste, men et av skumleste.... Må si meg enig i at 40 selvmordbombere er en vrien affere, men lettere enn å få lyden ut av skallen igjen etter noen timer med SS/SS2... [ Denne Melding var redigert av: Brute på 2002-05-31 12:19 ] Lenke til kommentar
Protector Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Gjorde noe lurt da dessa headbomberne i ss/ss2 kom.. skrudde av lyden men da visste jeg aldri når det kom noen så jeg daua nesten! og det er faktisk ikke kødd detta med att man hører dessa jevelan mange timer etter!! snudde meg mang en gang for jeg trudde jeg hørte flere som kom bak meg! Artigste fiende er majoras maske på zelda: majoras mask (n64) hehe der han flaug rundt som en maniac og tok moonwalks (michael jackson style) :smile: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Siste fyren på Golden Axe 1 til Sega Han lilla og grønne som sender dragen på deg hvis du blir slått ned :razz: Lenke til kommentar
Protector Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Må væra en anna golden axe versjon jeg har da for den siste fyren på det spillet heter death adder og sender flammeting på golvet etter deg! Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hmm. Kanskje. Jeg mener det orginale Golden Axe, nummer 1. Han siste, Death Adder sender alt mulig dritt på deg når du blir slått ned. Han ruler Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Må si meg enig i at den første skaarjen i Unreal stilte store krav til tarmkontrollen, ja. :wink: Men noe av de vanskeligste baddies'ene jeg har møtt på i et spill må være de to første Ee'Ther du treffer på Incubation:The wilderness missions. Når du ikke har annet enn standard assault rifler, er de nesten klin umulige å få kverka. _________________ UnrealScript programmérer og Infiltration-fanatiker. [ Denne Melding var redigert av: Olethros på 2002-06-23 05:41 ] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-05-05 00:53, Eirik Bakke skrev:Det beistet av et lydsensitivt tentakkelmonster du matte snike deg forbi/distrahere i Halflife. Jeg hater den greia! kjekt med granater der ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-05-27 13:37, ATWindsor skrev: Quote: var ikke så vanskelig, men fy å skummel den var! Kan huske jeg bøyde meg nærmere skjermen for å komme unna når jeg løp de siste metrene for å komme i trygghet. En gang ble jeg hogga av den og jeg fikk nesten nakkesleng fordi jeg røkka til akkurat som jeg var truffet IRL. Half-life må være det skumleste spillet jeg noen gang har spilt Hehe du burde prøve Alien vs Predator, spille som marines, da er aliene de verste dyra i noe spill noen sinne, ikke er de særlig mange, ikke tåler de særlig mye, men så utrolig jævlig det er å møte på de i en mørk gang. AtW Her er noe alle må gjøre dersom de vil bli skremt og få et ENORMT adrenalinrush: Kjøp (eller skaff det på en annen måte) Alien versus Predator, vent til klokken er ca halv to om natta, dra for gardinene (boss-sekkene), kast ut alle andre i huset og åpen et par vinduer bak deg, start nytt game (med headphones) som marine, og etter ca 4-5 baner orker du ikke mer. når du hører på radaren *blip* *blip* av 10++ xenomorpher ett øyeblikk, og helt stille det neste, så får du angst. Når du finner ut at de sniker seg i taket over deg, og angriper fra alle sider, så hjelper det med et sterkt hjerte. Og de forbanna facehuggers sakene (de små hvite edderkoppene) kan brenne. AVP rocker Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 jeg syntes den værste finden er : sin og anima på finale fantasy x hilsen : x-box the king / / /bo/ Lenke til kommentar
eught Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 uten tvil Frank Horrigan på Fallout 2 (hvis man ikke får hjelp av andre til å ta ham). Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Frank Horrigan? Var det det han het, den gigantiske cyborg-tingen som skrek ut "semper fi!" før han døde? Ikke så veldig vanskelig å ta, men så hadde jeg følgende problemstilling i Fallout 2: Første gangen jeg kom meg til the Enclave, var jeg relativt kraftig underequippa, hadde ingen high-tech våpen, ingen power-armour, og bare low-level folk i partyet.. meg selv inkludert. Så jeg døde etter ca. 2 minutter på plattformen, HVER gang. Da loada jeg fra rett før jeg gikk ombord i tankeren, drev på i over ei uke med bare å levelle... når jeg så dro til plattformen neste gang, var det bare å pløye gjennom hele greia. Men nok om det. De fleste beste fiender er allerede nevnt: Duriel i D2, siden jeg var en stakkars level 12 necro når jeg traff ham først.. ikke særlig gøy. Så lærte jeg relativt sakte og, har alltid likt å prøve å rushe forst gjennom spill. Når jeg tok styggen selv i D2 var necro'en min lvl 19 eller 20... Jeg har en barbarian nå som jeg leker litt med, han er enda på episode 3 (jungelen), og er lvl 28. Argh, jeg sklir off-topic hele tida.. ok, de verste er Duriel (D2), loper (RTCW (de beinløse tullingene som flyr rundt på hendene med tesla-reaktor i skrittet, litt vel vanskelig å ta de første)), tysk kystforsvarslinje ved Omaha beach (MOHAA), Beheaded Kamikaze (SSSS2, grusom psykologisk effekt), ALIEN!!!! (AvP-spillene, DEN er skummel den), og Bonewalkers (Morrowind). Forresten noen som vet hvordan man kan ta en Bonewalker kjapt og effektivt, uten at han svekker deg? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hunterne fra Resident Evil 1 var ikke gode. Kom hoppende rett foran nesa di, og delte deg i to. Virkelig utrivelig. Tyrant fra Residen Evil 2 var også lompen. Vi snakker her om ei betongblokk på 2,30 meter, som ikke brydde seg noe om at du kasta granater på 'n. Hadde også en stygg tendens til å brase igjennom veggen rett bak deg. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Når du skal ødelegge 6 Metal Gear Rex etter hverandre i MGS2........ Det sleit jeg en god stund med... Også det siste monsteret på Extermination (PS2).. Ordentlig kjett og slåss mot.... Do not underrestimate......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå