Gå til innhold

beste fiende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God ide. Hmm. Dårligste fiende...

Hva med han du skulle henrette på første mission med NOD i det originale C&C? Han hadde pistol, og om du ikke hadde tulla veldig hadde du masse infanterister med maskingevær og en bil. :smile: Overkill.

- Signaturer er for pyser

[ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-05-05 21:44 ]

Lenke til kommentar

"FIEND OF 1000 WORLDS" i spillet Wizardry 7 (Crusader of Dark Savant) er det værste monsteret jeg har vært borti i et spill tror det er bare noe få i hele verden som har klart å drepe det! Det var imun mot all magic omtrent og 50% imun mot vanelige våpen sverd og buer osv og har hitpoints på 3000...jeg holdt på i 2 timer uten å klare å drepe det..men da daua jeg!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 18:56, Mulch skrev:

Archvile, Doom2, et av de skumleste.. Ikke så vanskelig når en skjønner åssen en skal ta ham, men definitivt et av de råeste monstrene som jeg har sett. Fiend i Quake er også artige.

Shambler er også ganske dust!

Lenke til kommentar

Klarer ikke Mellisan i BGII:ToB jeg =(... Har prøvd alt for mange ganger.. Det går ikke. Jeg vil si hun er den værste of all times. Sikkert fordi jeg har satt opp et ræva party men samma det. (mellisan er siste boss right?)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 01:41, ilex skrev:

det aller heftigste monsteret må jo være Ugh-Zan III, siste bossen i serious sam. absolutt den heftigste slutten i noe spill jeg har spilt.

Ingen av fiendene i ss eller ss2 var no spesielt vanskelige.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 21:44, Jellyfisk skrev:

God ide. Hmm. Dårligste fiende...

Hva med han du skulle henrette på første mission med NOD i det originale C&C? Han hadde pistol, og om du ikke hadde tulla veldig hadde du masse infanterister med maskingevær og en bil. :smile: Overkill.

- Signaturer er for pyser

ja det er overkill, men disse kamakize folka i ss2 er og blir det enkleste monsteret du møter på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Verste tenkelige monster: Kamikazejævlene i SS2 (serious sam 2).......

Er ikke spesiellt vanskelige osv osv osv, men fyfaen!

Hører dem hyle i mange timer, ETTER JEG HAR SKRUDD AV PC1!!!!!

Dem messer med hjernene til folkz.. brr....

Eneste monstra jeg har truffet på som har den effekten.. fysj å fyjs...

beret

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-06 22:04, Nor_Beret skrev:

Verste tenkelige monster: Kamikazejævlene i SS2 (serious sam 2).......

Er ikke spesiellt vanskelige osv osv osv, men fyfaen!

Hører dem hyle i mange timer, ETTER JEG HAR SKRUDD AV PC1!!!!!

Dem messer med hjernene til folkz.. brr....

Eneste monstra jeg har truffet på som har den effekten.. fysj å fyjs...

beret

enig, og spesielt etter den kampen, hvor det kommer en masse av dem, og bare dem. rett før dette monsteret som kunne forflytte seg med magi (den helt siste "bossen"). Der på den sletta utenfor slottet, der skrek det i minst en time i spillet og en time etter.

Lenke til kommentar

Sniperne i MOHAA, på det brettet du skal få tak i tiger tanksen.

Husker spesielt en som satt på et hustak med tre mellom meg og han, han klarte selvfølgelig å snipe meg GJENNOM treet... og der sluttet MOHAA for meg...

Og the ancients i Diablo II expansion.

Og tilslutt bossen i halflife. Satan så bra våpen han hadde...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-06 21:46, fat_guy skrev:

Quote:

det aller heftigste monsteret må jo være Ugh-Zan III, siste bossen i serious sam. absolutt den heftigste slutten i noe spill jeg har spilt.

nå var det ikke nødvendigvis snakk om vanskelig, kan ikke se at jeg skrev det noe sted? nei det gjorde jeg ikke, bra da er vi enige.

og hvis du skal referere til headless kamikaze, så var de med i episode en av SS og, så det blir vel noget feil å si 'fra ss2' hele tiden.

;]

Lenke til kommentar

Hvis noen spiller DAOC og har hunta litt oppi fjellene på lavere lvl veit dere kanskje hvem vrede er?

Rø og farlig jævel som plutselig dukker opp og slår deg i hodet og så går han sin vei mens du ligger igjen som ei dau pølse. Han er kuleste fiende..

Galeste fiende blir Duriel i D2 for jeg syns han var alt for vanskelig i forhold til det lvl man er på det tidspunktet. Måtte ut og "levle" i et par timer på grunn av duriel. Hater levling!(Men elsker solo jakt i fjellene i DAOC. Det er noe spesielt med å sitte alene på toppen av et fjell etter en lang jakt og se solen stå opp over horrisonten...:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-09 01:12, ilex skrev:

Quote:

Den 2002-05-06 21:46, fat_guy skrev:

Quote:

nå var det ikke nødvendigvis snakk om vanskelig, kan ikke se at jeg skrev det noe sted? nei det gjorde jeg ikke, bra da er vi enige.

og hvis du skal referere til headless kamikaze, så var de med i episode en av SS og, så det blir vel noget feil å si 'fra ss2' hele tiden.

;]

ja,ja. sorry for bryderiet, og fra nå av skriver jeg ss/ss2. ok? :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Cyberdemon i doom 1, 2, n64 er jo latterlig enkelt for den skyter bare raketter rett fram og dem er relativt enkle å dodge (hvis man ikke er i et trangt stelle som noen sa her)! og final boss i half-life.. detta digre fosteraktige væsindet er enda enklere for der er det bare å stå bak dessa vegg sakene nerri vatnet e.l og skyte som f**** for han kan ikke råke deg med denna teleporter dingsen når du står bak der!

Værste bossen jeg har vært borti er faktisk på rainbow island.. GAMMALT tatio game som jeg hadde på amiga! denna dracula som kommer etter deg.. plag hvis du bare har en regnbue! Har du flere buer så er'n ikke så vanskelig så det gjelder å ikke daue! Magus i chrono trigger (snes) er osså ikke artig å støte på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...