Gå til innhold

beste fiende

Anbefalte innlegg

jeg har sett at det har vært en diskusjon her om både beste våpner og værste våpner. Så hvorfor ikke beste fiende (vanskligste med andre ord)jeg stemmer for supersoldier i RTCW.

skull.gif

[ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-05-04 18:47 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pøh. Han bare tålte altfor masse. Cyberdemon i DoomII sier nå jeg. Rimelig horror å møte en sånn i trange ganger (dvs de fikk ikke akkurat plass i så veldig trange ganger, men de av dere som spilte igjennom DoomII skjønner hvilke steder jeg mener)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 18:54, Jellyfisk skrev:

Pøh. Han bare tålte altfor masse. Cyberdemon i DoomII sier nå jeg. Rimelig horror å møte en sånn i trange ganger (dvs de fikk ikke akkurat plass i så veldig trange ganger, men de av dere som spilte igjennom DoomII skjønner hvilke steder jeg mener)

vel med en tesla gunner (som er så kraftig at den ikke er med i multiplayerdelen)og en panzerfaust er den ikke så lett å drepe. Den behøver jo ikke være bedre en cyberdemon like vel, men jaja.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 19:00, Anders Leipsland skrev:

den ferdig utvikla Dark Trooperen i Dark Forces var skikkelig ille. Prototypene var ille, men den ferdig saken var grusom

om ikke Dark Trooperen var den vanskeligste, så var den kanskje den stiligste. Uansett tenker jeg på Doom 2 og den siste motstanderen som den vanskeligste, den som spawnet/spyttet ut hauger av motstandere. Husker ikke navnet på den...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 19:22, Zardoz skrev:

om ikke Dark Trooperen var den vanskeligste, så var den kanskje den stiligste.

Slet evig lenge med ham jeg :sad: Fatta ikke hvordan jeg skulle ta ham liksom

Quote:

Uansett tenker jeg på Doom 2 og den siste motstanderen som den vanskeligste, den som spawnet/spyttet ut hauger av motstandere. Husker ikke navnet på den...

nå er det lenge siden jeg har spilt doom2, men mener å huske at du bare tok fram rakettkasteren (eller var det plasmaen?) kjørte opp en heis og fyra løs på panna hans?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 00:50, Jellyfisk skrev:

Og grunnen til at den taite tesla gunnen ikke er med i MP på RtCW er at MP holder en litt mer realistisk stil.

ja, og mp delen har heller ikke med snooper rifel. hvorfor det tro?hmm kanskje pga av at den er for bra. Kanskje det er noe av det samme med teslagunnern. Jeg er enig i at mp holder mer realistik stil, og derfor har de kutta ut tesla gunnern, men det er jo et bonus at hvis mp hadde hatt den ville det vært helt umulig å spille mp uten.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 00:53, Eirik Bakke skrev:

Det beistet av et lydsensitivt tentakkelmonster du matte snike deg forbi/distrahere i Halflife. Jeg hater den greia!

var ikke så vanskelig, men fy å skummel den var! Kan huske jeg bøyde meg nærmere skjermen for å komme unna når jeg løp de siste metrene for å komme i trygghet. En gang ble jeg hogga av den og jeg fikk nesten nakkesleng fordi jeg røkka til akkurat som jeg var truffet IRL. Half-life må være det skumleste spillet jeg noen gang har spilt

Quote:

Dark Trooper prototyp husker jeg skremte vannet av meg første gang jeg møtte på den. Hørtes ut som det kom en gressklipper ut av høytalerne. Panikk - sprang rundt som ei høne uten haud...

LOL, må innrømme at jeg fikk litt panikk jeg også. Tror aldri jeg klart en Dark Trooper prototyp (eller den ferdige Prototypen for den saks skyld) uten å loade en gang. Måtte være 100% forberedt for ikke å bli slakta.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 14:40, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2002-05-05 00:53, Eirik Bakke skrev:

Det beistet av et lydsensitivt tentakkelmonster du matte snike deg forbi/distrahere i Halflife. Jeg hater den greia!

var ikke så vanskelig, men fy å skummel den var! Kan huske jeg bøyde meg nærmere skjermen for å komme unna når jeg løp de siste metrene for å komme i trygghet. En gang ble jeg hogga av den og jeg fikk nesten nakkesleng fordi jeg røkka til akkurat som jeg var truffet IRL. Half-life må være det skumleste spillet jeg noen gang har spilt

Quote:

Dark Trooper prototyp husker jeg skremte vannet av meg første gang jeg møtte på den. Hørtes ut som det kom en gressklipper ut av høytalerne. Panikk - sprang rundt som ei høne uten haud...

LOL, må innrømme at jeg fikk litt panikk jeg også. Tror aldri jeg klart en Dark Trooper prototyp (eller den ferdige Prototypen for den saks skyld) uten å loade en gang. Måtte være 100% forberedt for ikke å bli slakta.

er HELT enig med deg der!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 13:48, Jellyfisk skrev:

Baal er antiklimax etter diablo.

Snooper rifel?

Sniper rifle er med i multiplayer så det holder, om det var den du sikta til. Mauser. Menne den krever litt skill for å virke skikkelig.

nei jeg mente snooper rifle det er den du får i forest brette. Helt lydløst, infra rødt sikte, dør på første skudd, lite ammo(10skudd per brett).

Den er ikke med i MP, men nokk om det vi er her for å diskutere fiender.

skull.gif

[ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-05-05 17:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...