-Teddy- Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har blitt dratt inn i en MSn samtale hele tiden, som jeg ikke starter. Er 3 stykker, hvorav 1 er i kontaktlisten min. Han enen som er i kontaktlisten min sier det er jeg som starter og inviterer folk hele tiden>; men det er det jo ikke! Har pågått i hele kveld... Med litt mellomrom da... Men tror dere at det er han som kødder med meg, eller er det et "MSN VIRUS"? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det er nok ikke et virus nei, det er nok noen som leker seg. du kan jo sende en stygg melding tilbake da. det gjorde jeg en gang til folk som gjorde sånn til meg. jeg skal ikke fortelle her hva jeg sa. det passer ikke her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Ordren er utført før du gav den. Lenge før. Selvom det var mer et tips enn en ordre da, mens det høres så teit ut med "Tipset e......." Eller? Nei, nå er jeg komemt på vidotta, (eller hva det heter) trøtt er jeg og. Mulig det r derfor jeg har serdeles dårlig humor nå. Uanz, takk..... ZZzzzZZZzzZZzzzZZZzzzzZZzz Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det du kan gjøre er jo å blokkere kontakten din da, han som begynner samtalen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Altså alle ER blokkert.... Men kommer opp allikevel! Det er et sted hvor jeg kan stenge kontakt med folk som ikke er i kontaktlisten... Får prøve det.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hvis du sletter dem også så får de ikke til å sende meldinger til deg. blokker dem først så slett dem. har ikke sjans til å skrive meldinger til deg. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du kan jo blokkere gruppe da ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 kan du sikkert, men det vet jeg ikke hvordan gjøres. men det er litt vanskeligere for de andre i samtalene å sende meldinger til deg når de ikke har mail adressen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå